خبرگزاری کار ایران

برنامه نود حرف دلم را زدم و فحش خوردم

هاشمی نسب: دربی تاکتیک نمی‌شناسد حتی با مربی خارجی

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۷۷۸

بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت در مورد تقابل دو تیم در هفته بیست و پنجم و پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی صحبت کرد.

مهدی‌ هاشمی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط استقلال و پرسپولیس در دربی اظهار داشت: دربی یک بازی خاص است و با تمام بازی‌های دیگر در طول سال فرق می‌کند. این بازی بر اساس تکنیک و تاکتیک و مسائل این چنینی نیست حتی اگر دو طرف مربی خارجی داشته باشند.
وی در مورد اینکه این دربی چهره ویژه دارد یا نه،‌ گفت: به نظرم در استقلال تیام می‌تواند چهره ویژه تیم و به نوعی سورپرایز دربی باشد و در سوی دیگر در پرسپولیس هم به نظرم وحید امیری چهره ویژه دربی خواهد بود و می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.
بازیکن سابق سرخابی‌ها در ادامه گفت: به نظرم تیمی که بازیکنانش بیشتر در آرامش باشند و از جنجال دوری کنند بهتر و راحت‌تر می‌توانند بازی کنند. البته جنجال در بازیکن می‌تواند به نوعی برای تیمش هم مفید باشد ولی به نظرم بازیکنی که آرامش بیشتری دارد راحت‌تر بازی خواهد کرد.
هاشمی‌نسب در مورد پیش‌بینی‌اش از دربی عنوان کرد: دربی قابل پیش‌بینی نیست و همانطور که گفتم این بازی شرایط خودش را دارد. دو تیم در شرایط خوبی قرار دارند و امیدوارم تماشاگران یک بازی زیبا را شاهد باشند.
وی در مورد اینکه دوست دارد کدام تیم پیروز شود گفت: اجازه بدهید به این سوال پاسخ ندهم. من در برنامه نود حرفی زدم که بابتش کلی توهین شنیدم. من در طول این سال‌ها حرف دلم را پنهان کرده بودم و اهل این هم نیستم که خودم را برای محبوب کردن به این تیم و آن تیم بچسبانم. من کارم را در زمان بازی برای دو تیم انجام دادم.
 
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز