خبرگزاری کار ایران

برای تصمیم‌گیری در مورد کادر تیم‌ملی تکواندو؛ شورای فنی به کمیته‌فنی پاس داد

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۴۲۰

اعضای شورای فنی فدراسیون تکواندو مقرر کردند تا کمیته فنی فدراسیون در مورد ادامه همکاری یا عدم همکاری با مهدی بی‌باک تصمیم بگیرد. هشتمین جلسه شورای فنی فدراسیون تکواندو با حضور سیدمحمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو و اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این جلسه در راستای بررسی عملکرد تیم ملی تکواندو در سال ۱۳۹۶ بود تا تصمیمات لازم برای ادامه همکاری یا عدم همکاری با سرمربی تیم‌ ملی، مهدی‌ بی‌باک گرفته شود.

در پایان این جلسه شورای فنی مقرر شد جمع‌بندی نهایی از نظرات اعضای شورا به کمیته فنی فدراسیون ارائه شود تا تصمیم گیری در خصوص انتخاب سرمربی جدید یا تمدید همکاری با کادر فنی فعلی برای حضور در رویدادهای سال آینده صورت گیرد.

محمدرضا زوار دبیر شورای فنی فدراسیون، آرش فرهادیان، رییس سازمان تیم‌های ملی، سیدنعمت خلیفه، فریبرز عسکری، مجید امین ترابی، وحید عبداللهی، یوسف کرمی، هادی افشار، رحیم صالحی، فیض‌ا... نفجم، احمد اخلاقی، امید غلامزاده، ندا زارع، فاطمه اسدپور و کادر فنی تیم ملی تکواندو مهدی بی‌باک، علیرضا نصرآزادانی و مهرداد یوسفی نفرات حاضر در این جلسه به‌عنوان اعضای شورای فنی بودند.

این در حالی است که از مدتی پیش‌ خبر برکناری مهدی بی باک از سرمربیگری تیم ملی منتشر شده بود و حتی اعلام شده بود که فریبرز عسگری به جای او انتخاب شده اما با این حال اعلام می شد باید شورای فنی در این باره تصمیم بگیرد اما حالا شورای فنی اعلام کرد باید کمیته فنی در این باره تصمیم بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز