خبرگزاری کار ایران

بعضی‌ها از نتیجه گیری سپیدرود خوشحال نیستند

داداش زاده: کریمی با اقتدار حرف دلش را زد/ پرسپولیس فراتر از آسیا بازی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۵۶۰

بازیکن پیشین سرخابی‎‌های پایتخت گفت: پرسپولیس فراتر از آسیا بازی می‌کند و از نظر من خروج مهدی طارمی به نفع پرسپولیس شد.

بهزاد داداش زاده در گفت‌وگو با ایلنا، درباره شرایط سپیدرود رشت در لیگ برتر گفت: به عنوان یک گیلانی افتخار می‌کنم که بعد از سال ها یک مربی مقتدر هدایت سپیدرود را به عهده گرفت. به آقای تن زاده بابت این انتخاب تبریک بگویم.

داداش زاده ادامه داد: به مالک سپیدرود تبریک می‌گویم که در این تورم و مشکلات مالی سعی دارد سپیدرود را در لیگ برتر حفظ کند و باید این افراد را در فوتبال حفظ کنیم. برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم تا منافع هواداران در نظر گرفته شود.

بازیکن سابق سرخابی‌های تهرانی درخصوص اتفاقات نشست خبری علی کریمی پس از بازی برابر استقلال خوزستان گفت: این اتفاق ها طبیعی است و کریمی هم مربی است که با مشکلاتی که در تنهایی با آنها برخورد کرده، متاسفانه این تیم مدیر ندارد و بعضی ها از نتیجه گیری خوشحال نیستند.

او ادامه داد: در رشت هر کسی اعتبار خودش را دارد و متاسفانه عرصه را برای برخی آقایان باز گذاشتیم که اشتباه کردیم و برای دیگران مشکل می‌تراشند که خودشان تیم بگیرند. سپیدرود در نیم فصل اول مشکلات زیادی داشت و تیم را طوری تیم را بستند که اگر خودشان نباشند، تیم سقوط کند. با شیرینی و دسته گل به هیئت فوتبال و اداره ورزش می‌روند تا تیم بگیرند.

دادش زاده درباره حضور علی کریمی افزود: ما باید از وجود علی کریمی استفاده ببریم. دو مربی کوچکی که وزنی ندارند می گویند، ما نباشیم می‌خواهیم سپیدرود هم نباشد. شما کجای فوتبال بودید؟ این خودخواهانه است. مگر برای سپیدرود سه میلیارد بدهی بجا نگذاشتید؟ همه را سیاه کردید و حنای شما رنگی ندارد!

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: همین آقایان با بازیکنان دسیسه تشکیل دادند و داماش را تا دسته دوم بردند. به تن زاده با حیله گری مشاوره ندهید. از اسپانسر پول می گرفتید و به لیدرها می دادید و می‌گفتید که از جیب خودم است! علی کریمی می خواهد حق خودش را بگیرد. او دارد به خاطر مردم حرص می خورد.  تماشاگر احساسی و بطری پرتاب می‌کند باشگاه باید 40 میلیون تومان جریمه شود؟ تماشاگر عاشق است و آنها روی سکوها مربی هستند. کریمی با اقتدار حرف دلش را زد. علی دایی و محمد مایلی کهن از گذشته اینطور بودند و باید اینگونه سرمربیان باشند تا همراه شویم و از فوتبال و البته از سپیدرود حمایت کنیم. از آقای تن زده خواهش دارم که گول حیله گر‌ها را نخورند و برای حمایت از سپیدرود از تمام توانشان بگذارند.

داداش زاده درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ هفدهم عنوان کرد: طاهری به پای برانکو ایستاد و او با اینکه شاگردانش را دوست دارد، نتایج موفقی کسب کرده است. الان هم آقای گرشاسبی چنین کاری می‌کنند. پرسپولیس فراتر از آسیا بازی می‌کند و از نظر من خروج مهدی طارمی به نفع پرسپولیس شد. اینطور نبوده و منشا و علیپور احیا شدند. پرسپولیس الان چیزی برای قهرمانی کم ندارد.

مربی فوتبال درباره ریکاوری بازیکنان لیگ برتر در کمپ تیم ملی اظهار داشت: برای بازیکنان تهرانی خوب است اما رفت و آمد اینگونه برای بازیکنان شهرستانی سخت است و باید مدیریت بهتری کند. کی روش همانطور که تیم را به جام جهانی برده باید از او حمایت شود. ایشان باید با باشگاه ها تعامل داشته باشد و همه باید به هم کمک کنند تا در جام جهانی موفق باشند و قطعا می‌توانیم در جام جهانی نمایش موفقی داشته باشیم و باید دیدارهای دوستانه قوی برگزار کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز