خبرگزاری کار ایران

رجب‌زاده: صعود می‌کنیم تا باعث شادی مردم ایران شویم/ مثل آذری در فوتبال کم داریم

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۹۹۰

کاپیتان ذوب‌آهن در مورد مصاف با آیزاول در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی رجب‌زاده در نشست خبری قبل از دیدار با آیزاول هند در مرحله پلی اف گفت: قبل از هر چیز از باشگاه تشکر می‌کنم که شرایطی ایجاد شده که بازی در فولادشهر برگزار شود. بازی پلی اف است و یک تیم باید حذف شود. این مسئله باعث حساسیت می‌شود. امیدوارم از امکانات استفاده کنیم و بتوانیم به مرحله گروهی برویم. بازی بسیار مهمی است و همه تلاش تیم ما کادرفنی و مدیریت این است که از این مرحله عبور کنیم و باعث شادی مردم ایران شویم.

وی در پاسخ به این سوال که سعید آذری چقدر در موفقیت‌های ذوب آهن نقش داشته است، گفت: در دو برهه عضو ذوب ‌آهن بودم. آذری از مدیرانی است که در عمل و سازماندهی بسیار موثر است. عملکرد او را از نزدیک لمس کردم. او از لحاظ سیستمی و ساختاری تیم را سر و سامان داده است و از لحاظ سخت افزاری شرایط خوبی به وجود‌ آورده است. او زمین ملت را احیا کرد و چمن مصنوعی و سالن وزنه برای تیم ساخت. اگر بخواهیم از این موراد بگوییم زیاد است امثال آذری در فوتبال ما کم هستند. آذری برنامه ریزی بلند مدت دارد و برای رسیدن به آن تلاش می‌کند. مثلا ما زمین خوبی نداشتیم اما او در 2 ماه زمین فولادشهر را آماده کرد. این کار نیاز به همت داشت. امیدوارم مدیرانی مثل آذری در فوتبال ایران زیاد شوند. این افراد می‌توانند به فوتبال کمک کنند. شما نگاه کنید در این چند سال ذوب آهن نتایج و عملکردش چقدر خوب بوده است. تیم دو بار قهرمان جام حذفی شد و به آسیا رسید. در کل آذری مدیر بسیار خوبی است و از بابت زحماتی که کشیده تشکر می‌کنم.

رجب‌زاده با درخواست از هواداران اصفهانی برای حمایت از تیم ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: چون بازی حذفی است، هواداران دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن باید خودشان را نشان بدهند. هر وقت هواداران دو تیم کنار هم بودند، تیم‌ها هم نتیجه گرفتند. ان‌شاءالله فولادشهر فردا پر شود تا با حمایت و شور بیشتر تلاش کنیم و باعث افتخار ایران باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز