خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ علاقه مند به ارتباط صمیمیانه با بازیکنان است

خیری: دربی مازندران 3 امتیاز بیشتر ندارد؛ راه صعود به لیگ برتر را هموار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۶۲۸

کاپیتان خونه به خونه معتقد است با پیروزی در دربی مازندران راه صعود به لیگ برتر هموارتر می‌شود.

مهدی خیری در گفتگو با ایلنا، دراگان اسکوچیچ را مربی با دیسیپلین بالا و منضبط برشمرد و گفت: از وقتی هدایت تیم را برعهده گرفته روی مسائل روحی و روانی تیم به خوبی کار کرد و به نظرم دوست دارد با بچه ها ارتباط صمیمانه برقرار کند. اسکوچیچ مربی بسیار با اخلاقی است و این سبب می شود بازیکنان تاکتیک های مورد نظر وی را بهتر اجرا کنند.

او ادامه داد: اسکوچیچ در تیم های سابقش نیز موفق بود و با توجه به مربیان بومی خوبی که در کنار خود دارد امیدوارم به اهدافی که در نظر داریم، دست یابیم.

خیری در خصوص دیدار پیش رو برابر نساجی مازندران اظهار داشت: این بازی هم مثل بازی های دیگر 3 امتیاز بیشتر ندارد و ما فقط به این 3 امتیاز فکر می کنیم. این هفته تمرین های خوب و منسجمی انجام دادیم و تمام بچه ها تلاش زیادی می کنند تا هم بازی تماشاگر پسندی به نمایش بگذاریم و هم راه صعود به لیگ برتر هموارتر کنیم.

کاپیتان تیم خونه به خونه در پایان گفت: غیر از نفت مسجدسلیمان، فاصله امتیازی سایر تیم ها اندک است و بازی به بازی پیش می رویم تا به صدر جدول نزدیک شویم. از هواداران تیم مان می خواهیم فقط تیم خود را تشویق کنند تا ما هم با تمرکز بالا بهترین بازی مان را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز دربی را به آنها و مسئولان باشگاه هدیه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز