خبرگزاری کار ایران

میخیتاریان را در سال 2016 می‌خواستم

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۴۴۴

آرسن ونگر گفته که می‌خواست هنریک مخیتاریان را در سال 2016 به خدمت بگیرد اما او راهی منچستریونایتد شد. او اکنون قصد دارد از این بازیکن ارمنی در پست هافبک بازیساز از عقب استفاده کند.

به گزارش ایلنا، مخیتاریان دوشنبه با الکسیس سانچس معاوضه شد. به این ترتیب ونگر سرانجام توانست او را به خدمت بگیرد. او در سال 2016 هم با این بازیکن دیدار و تلاش کرده بود او را متقاعد کند که از دورتموند به آرسنال برود.

ونگر گفت: «بله، با او ملاقات کردم. در آن هنگام به خرید او نزدیک بودیم اما در نهایت این انتقال به نتیجه نرسید.»

مخیتاریان در تابستان 2016 به یونایتد پیوست و گفته می‌شود این باشگاه 30 میلیون پوند بابت او به دورتموند پرداخت کرد اما این هافبک تهاجمی در یونایتد نتوانست خود را ثابت کند و ژوزه مورینیو از 5 نوامبر تاکنون تنها در یک بازی لیگ برتر به او در ترکیب ثابت بازی داده است.

ونگر می‌داند که این موضوع می‌تواند روی اعتماد به نفس مخیتاریان اثر بگذارد: «بله البته اما این فرصتی جدید برای او است. چیزی که در زندگی می‌خواهید فرصتی جدید است. او حالا فرصت آن را یافته که کیفیتش را نشان دهد و مطمئنم که از این فرصت استفاده خواهد کرد. شاید مجبور شوم اوضاعش در باشگاه سابقش را با او تحلیل کنم و ببینیم چطور می‌توانیم به او کمک کنیم.»

بزرگترین سوال ونگر این است که از او در چه پستی بازی بگیرد. او یک بازیکن شماره 10 است که البته این پست در حال حاضر متعلق به مسعود اوزیل است. ونگر گفته: «شخصا او را بازیکنی در کناره میدان می‌بینم اما فکر می‌کنم که او می‌تواند در وسط زمین هم بازی کند. یعنی در پست شماره 10، یا حتی عقب‌تر.»

به این ترتیب او شاید جای گرانیت ژاکا، جک ویلشر یا آرون رمزی را در ترکیب بگیرد. این سه نفر برای دو پست خط میانی با هم رقابت سختی دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز