خبرگزاری کار ایران

بازی با یک نام عجیب؛ تقلید نادرست سپاهان از تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۵۱

سپاهان هم مانند تراکتورسازی یک نام عجیب را در لیست مربیان مورد نظرش قرار داد.

به گزارش ایلنا، مسعود تابش دقایقی قبل در گفت و گویی اعلام کرد که حضور الکساندر نوری در سپاهان منتفی شده است. اتفاقی که از همان ابتدا هم، احتمال وقوعش از صفر درصد هم کمتر بود.

الکساندر نوری سرمربی ایرانی و اسبق وردربرمن آلمان بعد از برکناری از سمت سرمربیگری این تیم بوندسلیگایی مدتی است که استراحت می کند و منتظر پیشنهاد جدید است. با این حال دو باشگاه بزرگ ایرانی بعد از کنار گذاشتن سرمربی های خود او را جزو گزینه های خود قرار دادند اما واقعا آنها با چه تدبیری این کار را انجام دادند؟

نوری به واسطه درخشش در فصل اول حضورش در وردربرمن جزو مربیان جوان و اینده دار آلمان به حساب می آید و برای خودش حسابی اسم در کرده است. او بی تردید منتظر یک پیشنهاد خوب بوندسلیگایی و یا هم تراز با آن است. حال چطور مدیران ایرانی با خود فکر کرده اند که نوری بی خیال مسیر رو به رشدی که طی کرده و پیشنهادات فوق العاده ای که برایش در اینده ای نزدیک سرازیر خواهد شد؛ تصمیم می گیرد به یک باره به فوتبال ایران که در آسیا هم جزو 4 لیگ برتر به حساب نمی آید؛ بیاید در نوع خود عجیب است.

این انتخاب اگر بازی با اسم ها و خریدن زمان و‌ارام کردن موقتی تماشاگران و هواداران نباشد چه چیزی می تواند باشد؟ چه برداشت دیگری می توان کرد؟ غیر از این است که با مطرح کردن نام او تا چند روز رسانه ها و مردم سرشان گرم می شود و مدیران این فرصت را پیدا می کنند تا با گزینه های ناشناخته صحبت کنند؟ بعد از آن هم مثل مصاحبه مسعود تابش از منتفی شدن حضور نوری صحبت می کنند.

بله. حضور نوری در سپاهان و پیش تر در تراکتور منتفی بود چون اصلا قرار نبود او به فوتبال ایران بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز