خبرگزاری کار ایران

روز انتقامی پرسپولیس برای تنها شکست فصل

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۲۰

پرسپولیس شانس این را دارد که تنها شکست خود در فصل جاری را جبران کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر باید به مصاف پیکان برود و این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که وضعیت خوب سرخپوشان در خط دفاع و شرایط نامناسب خط حمله پیکان نشان از کار سختی می‌دهد که شاگردان جلالی برای باز کردن دروازه پرسپولیس دارند.

پیکان در هفته‌های اخیر نتایج مناسبی نگرفته است و از طرفی پرسپولیس با وجود اینکه تیم خطرناک و زهردار نیم فصل اول نیست ولی همچنان نتایج خوبی می‌گیرد و با فاصله مطمئنی در صدر جدول قرار دارد.

با این وجود یک نکته وجود دارد که این دیدار جذاب باشد و آن هم ثبت تنها شکست پرسپولیس در فصل جاری در دیدار رفت مقابل پیکان است.

پرسپولیس در 20 دیدار گذشته خود در لیگ برتر تنها یک بازی مقابل پیکان نتیجه را واگذار کرده است که مربوط به دیدار رفت دو تیم است که شاگردان جلالی یک بر صفر بازی را به سود خود تمام کردند.

اگر شکست سرخپوشان مقابل پیکان نبود، انجام 20 بازی بدون شکست یک رکورد ویژه برای این تیم محسوب می‌شد که اکنون موفق به ثبت آن نشدند.

باید دید این دیدار که انگیزه‌های انتقامی هم برای سرخپوشان دارد در نهایت به چه نتیجه‌ای منجر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز