خبرگزاری کار ایران

روز سخت شیخ ویسی مقابل ذوب‌آهن

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۷۹۶

گلر استقلال خوزستان خاطره تلخی از ذوب‌آهن دارد و روز دشواری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وحید شیخ‌ویسی، گلر استقلال خوزستان در فصل جاری در تیمش عملکرد سینوسی داشته و در برخی بازی‌ها به قدری خوب عمل کرده است که شاید ستاره تیمش و مهم‌ترین عامل نتیجه بازی بوده ولی در برخی بازی‌ها هم حداقل از نظر گل خورده عملکرد مناسبی نداشته است.

ضعیف‌ترین نتیجه استقلال خوزستان در فصل جاری مربوط به دیدار رفت مقابل ذوب‌آهن بود که با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد و در آن روز شیخ‌ویسی نتوانست مانعی برای شکست سنگین تیمش باشد و روز تلخی را سپری کرد.

در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم در دور برگشت به مصاف هم خواهند رفت و حالا با توجه به نتیجه بازی رفت، بازیکنان استقلال خوزستان تحت فشار هستند و توجه زیادی روی عملکرد آنها وجود دارد که وحید شیخ‌ویسی به عنوان گلر تیم در رأس آنها قرار دارد.

شیخ‌ویسی انگیزه زیادی دارد تا عملکرد متفاوتی مقابل ذوبی‌ها داشته باشد و این را به اثبات برساند که نتیجه بازی رفت تنها یک اتفاق بود.

باید دید ذوب‌آهن که تیم به مراتب خطرناک‌تری نسبت به نیم فصل اول است می‌تواند نوار پیروزی‌های خود را در اهواز ادامه دهد یا قربانی انگیزه انتقام‌جویانه شاگردان ویسی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز