خبرگزاری کار ایران

کمپبل: دوست دارم در فوتبال ایتالیا مربیگری کنم

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۴۷

سول کمپبل، مدافع انگلیسی سابق آرسنال می‌‌گوید مربیگری در کالچو یکی از اهداف دوران مربیگری‌اش است و مدتی است که وضعیت تیم‌های میلان و سمپدوریا را هم زیر نظر دارد.

به گزارش ایلنا، مدافع سابق تیم ملی انگلیس بعد از آویزان کردن کفش‌هایش و پایان دادن به دوران بازیگری‌اش که با 73 بازی ملی و دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس همراه بود، وارد عرصه مربیگری شد و کار خود را به‌عنوان دستیار دنیس لارنس، سرمربی تیم ملی ترینیداد و توباگو آغاز کرد.

او اما رویای سرمربیگری در سر دارد و می‌خواهد شانس خود را برای مربیگری در کالچو امتحان کند. کمپبل 42 ساله که در 6 سال گذشته وقت خود را به مطالعه در حوزه مربیگری اختصاص داده است به سایت فوتبال ایتالیا گفت: «اینکه از اوج فوتبال دوباره کارت را از صفر شروع کنی، کمی عجیب است. من سه چهار جا برای مربیگری درخواست داده‌ام. حتی دو مصاحبه هم انجام داده‌ام اما هنوز هیچ خبری نیست. می‌دانم که وضعیت سایر افرادی که شرایطی مشابه من دارند اینگونه نیست. بعضی‌ها فقط به صرف خوش‌شانس بودن سه پیشنهاد کار دریافت می‌کنند.»

کمپبل ماه ژانویه سال 2017 از دنیس لارنس، سرمربی تیم ملی ترینیداد و توباگو پیشنهاد کار در تیم را دریافت کرد و آن را پذیرفت. او اما رویای سرمربیگری در یکی از لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا را در سر دارد و سری A یکی از آنهاست. کمپبل ادامه داد: «من دوست دارم به فوتبال ایتالیا بروم اما به هر قیمتی نه. تیمی که به من پیشنهاد می‌دهد باید پروژه مناسبی داشته باشد.»

کمپبل درباره فرصت دادن به مربیان سیاهپوست برای فعالیت در لیگ برتر هم گفت: «اجرای چنین طرح‌هایی در جایی مانند آمریکا شدنی است اما در انگلیس وضعیت فرق می‌کند. تا زمانی که فرهنگ انفرادی باشگاه‌ها در انگلیس عوض نشود، چنین طرح‌هایی عملی نیست.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز