خبرگزاری کار ایران

از ترکیه تا قطر با مهاجمان سرخابی؛

طارمی، شهباززاده؛ این بار بیشتر بمانید

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۳۹۳

مهاجمان سابق سرخابی‌های تهران بار دیگر مسیری مشابه برای ترک لیگ ایران انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سجاد شهباززاده، مهاجم جدا شده از استقلال برخلاف پیش‌بینی‌ها حاضر نشد در تیم دیگری در لیگ ایران به فعالیتش ادامه دهد و راهی القطر شد تا چند روز بعد از پیوستن طارمی به الغرافه دومین مهاجمی باشد که اخیراً به لیگ قطر رفته است.

پنجره زمستانی فصل جاری از نظر جدایی همزمان این دو مهاجم از استقلال و پرسپولیس به مقصد یک کشور، شباهت زیادی با پنجره تابستانی فصل گذشته دارد که طارمی از پرسپولیس به ریزه اسپور رفت و شهباززاده راهی آلانیا شد. انتقالی که برای هیچکدام از این دو بازیکن خوب نبود و طارمی خیلی زود مسیر بازگشت در پیش گرفت و شهباززاده هم با وجود ماندن تا نیم فصل به یک نیمکت نشین تمام عیار بدل شد تا حاصل حضورش در این تیم تنها یک گل به گالاتاسرای باشد.

طارمی، شهباززاده؛ این بار بیشتر بمانید

رفت و برگشت شهباززاده به ترکیه از نظر فنی به زیان او و استقلال تمام شد و این مورد برای طارمی از نظر مالی و حقوقی برای باشگاه دردسر ایجاد کرد و نکته جالب اینجاست که هیچکدام از این انتقال‌ها باری فنی چندانی برای هیچکدام نداشت. نه نقطه مثبتی در کارنامه‌شان ثبت کرد و نه پلی برای ادامه فعالیت در اروپا شد.

طارمی، شهباززاده؛ این بار بیشتر بمانید

طارمی به پرسپولیس برگشت و با این تیم آقای گل لیگ برتر شد و به قهرمانی رسید و تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم بالا رفت ولی حضور کوتاهش در ترکیه به قیمت محرومیت خودش و باشگاه تمام شد و شهباززاده هم حاصل بازگشتش به ایران یک نیم فصل حضور نه چندان خوب در نفت تهران بود و یک نیم فصل حضور ناکام در استقلال.

طارمی و شهباززاده در شرایط متفاوتی از سرخابی‌ها جدا شدند. اولی در اوج و با کارنامه‌ای خوب دومی بعد از یک نیم فصل ناکامی. اولی در شرایطی که باشگاه اصرار به تمدید قراردادش داشت و خودش نخواست و دومی در حالی که می‌خواست بماند ولی او را نخواستند ولی سرنوشت دو مهاجم با اندکی فاصله یک نقطه است.

حالا هر دو بازیکن بازهم همزمان راهی لیگ قطر شدند. لیگی که به مراتب سطح پایین‌تری نسبت به ترکیه دارد. الغرافه در رتبه ششم جدول لیگ قطر قرار دارد و القطر دوازدهمین و آخرین تیم این لیگ است. هر دو بازیکن از مرز 25 سالگی رد شده‌اند و شاید آخرین فرصت‌هایشان برای کوچ به فوتبال اروپا باشد. باید دید مهاجمان سابق سرخابی اینبار در کوچ همزمان به قطر موفق عمل خواهند کرد یا مثل سفر به ترکیه شاهد بازگشت زودهنگام به لیگ ایران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز