خبرگزاری کار ایران

ویکتوریاپلژن، بالاتر از غول های اروپا

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۶۷۰

تیم ویکتوریاپلاژن رکورد جالب توجهی را از آن خود کرده تا از این حیث غول‌های اروپایی را نیز پشت سر بگذارد.

به گزارش ایلنا، در حالی که در این فصل باشگاه‌هایی مانند بارسلونا، منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن توجه اهالی فوتبال را جلب کرده‌اند و به‌عنوان موفق‌ترین تیم‌های این فصل شناخته می‌شوند، این تیم ویکتوریا پلژن جمهوری چک است که از نظر ضریب پیروزی‌ در میان تیم‌های اروپایی آمار بهتری دارد.

در حال حاضر بارسلونا به‌عنوان صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا با تیم دوم جدول اتلتیکومادرید 9 امتیاز فاصله دارد در حالی که فاصله سیتی و پاری‌سن‌ژرمن هم با نزدیک‌ترین تعقیب‌کنندگان‌شان در جداول لیگ برتر انگلیس و لوشامپیونا به ترتیب 15 و 9 امتیاز است. ویکتوریا پلژن جمهوری چک اما 15بازی از 16 بازی‌اش در این فصل لیگ جمهوری چک را برده است.

این تیم که تحت هدایت پاول فربا قرار دارد، هنوز در این فصل نباخته و تنها یک بار مساوی کرده است و به این ترتیب به طور متوسط در هر بازی 9/2 امتیاز گرفته است. پلژن در لیگ جمهوری چک از نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش که اسلاویا پراگ است، 14 امتیاز بیشتر کسب کرده و الان در کنار سیتی، بارسلونا و پورتوی پرتغال تنها تیم‌های این فصل فوتبال اروپا هستند که هنوز طعم شکست را نچشیده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز