خبرگزاری کار ایران

زمانی:جباروف می‌تواند الگوی خیلی از بازیکنان ما در لیگ برتر باشد

این محرومیت عیدی کریسمس کمیته انضباطی به سرور جپاروف بود!

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۱۵۰

زمانی افزود: به نظرم جباروف می‌تواند الگوی خیلی از بازیکمنان ما در لیگ برتر باشد زیرا او بسیار حرفه‌ای است

حسن زمانی عضو هیئت مدیره استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص رای صادره برای سرور جباروف بازیکن ازبکستانی این تیم اظهار داشت: از کمیته انضباطی تشکر می‌کنیم که چنین رایی را صادر کرد فکر می‌کنم عیدی خوبی به این بازیکن در سال نوی میلادی داده شد.

وی ادامه داد: ما معمولا در عید بخشودگی در نظر می‌گیریم و خدا را شکر که جباروف را توانست کمیته انضباطی را متقاعد کند که مرتکب خطای شدید نشده است.

زمانی افزود: به نظرم جباروف می‌تواند الگوی خیلی از بازیکنان ما در لیگ برتر باشد زیرا او بسیار حرفه‌ای است و به خاطر همین است که همیشه در بهترین شرایط قرار دارد.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص اینکه رسانه‌ها چقدر در مساله جباروف نقش داشتند بیان داشت:‌ فکر می‌کنم حمایت رسانه‌ها باعث شد که جباروف محرومیتش از یک ماه به یک جلسه کاهش پیدا می‌کند و بنده از رسانه‌ها تشکر می‌کنم.

زمانی در پایان در خصوص اینکه مشابه حرکت جباروف را فصل گذشته ک امیابی‌نیا انجام داد اما چهار جلسه محروم شد، گفت: نباید هیچ بازیکنی را با دیگری مقایسه کرد کامیابی‌نیا هم بازیکن خوبی است و ما برای وی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز