خبرگزاری کار ایران

حرف‌های ضد و نقیض در خصوص مجتبی جباری

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۹۳۲

این روزها روایت‌های مختلفی در خصوص وضعیت جباری در استقلال می‌شنویم که با توجه به شواهد موجود می‌توان حدس زد که احتمال کنار گذاشتن او از استقلال بیشتر از احتمال ماندن او است هر چند که مسوولان استقلال در ارتباط با این بازیکن حرف‌های ضد و نقیضی می‌زنند.

به گزارش ایلنا، محمد نوری عضو کمیته فنی استقلال روز گذشته در ارتباط با این بازیکن صحبت کرد و در مصاحبه خود حرف‌های ضد و نقیضی در خصوص مجتبی زد که جای تامل و تعجب داشت.

نوری در مورد وضعیت مجتبی جباری و اینکه گفته می‌شود جدایی این بازیکن از استقلال قطعی شده است، در ابتدا اینطور گفت: «جدایی و یا ماندن جباری دست ما نیست و بستگی به تصمیم شفر دارد. سرمربی تیم اگر احتیاج داشته باشد او را در تیم حفظ خواهد کرد. من نظر خودم را فقط در مورد جباری گفتم. به نظر من کاری را که جباری می‌خواهد در تیم انجام دهد، جباروف به نحو احسن در زمین اجرا می‌کند. ما چند هافبک بسیار خوب در تیم داریم و به همین دلیل هم امید نورافکن به دفاع چپ منتقل شده است. باز هم من نظرم را می‌گویم، وقتی جباروف در تیم استقلال حضور دارد و خوب هم بازی می‌کند، دیگر نیازی به جباری نیست!»

اما مدتی از این مصاحبه او نگذشته بود که نوری در جای دیگری حرف‌های متفاوتی در ارتباط با هافبک استقلال به زبان آورد. عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا جدایی جباری از این باشگاه قطعی شده است، گفت: «هرگز چنین چیزی نیست، من در اظهارنظری در خصوص جباری گفتم جباروف در شرایط مطلوبی به سر می‌برد و خوب بازی می‌کند اما هرگز نگفتم که مجتبی جباری از استقلال می‌رود. جباری بازیکن استقلال است و تصمیم‌گیرنده درمورد او سرمربی تیم خواهد بود، من نمی‌توانم بگویم یک بازیکن می‌ماند یا می‌رود اما نظر فنی‌ام این است کاری که جباری انجام می‌دهد را جباروف به خوبی طی هفته‌های اخیر انجام داده است. بدون شک مجتبی جباری بازیکنی است که هرگز زحماتش از یادها نخواهد رفت.»

آنچه مسلم است استقلالی‌ها زیاد تمایلی به ماندن جباری ندارند اما هر بار توپ را در زمین شفر می‌اندازند. باید دید در نهایت مسوولان استقلال چه تصمیمی در خصوص جباری می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز