خبرگزاری کار ایران

زیدان: شکست آزاردهنده ای بود؛ نباید دیوانه شویم/ انتخاب ترکیب با من است؛ تمام!

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۸۷۹

سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر بارسلونا شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، زین الدین زیدان در نشست خبری پس از بازی با بارسلونا اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. نیمه اول کاملا برابر و پایاپای بود. طبعا شکست آزاردهنده‌ای بود. بابت این باخت خیلی ناراحتیم. اما فوتبال همین است. بازی بسیار دشواری داشتیم.

وی در ادامه افزود:  انتخاب ترکیب با من است و تمام. حرف دیگری باقی نمی‌ماند. با کواچیچ متفاوت‌تر هستیم. باید فکری برای مهار مسی می‌کردم و متئو قبلا خیلی خوب این کار را انجام داده بود. به همین خاطر هم تصمیم گرفتیم او را در ترکیب قرار دهیم. 

وی درباره اخراج کارواخال گفت:  در فوتبال از این اتفاقات می‌افتد. ایده‌هایی برای تعویض‌ها داشتیم اما گل دوم و ده نفره شدن همه چیز را عوض کرد. لحظات دشواری بود.

زیدان در پایان گفتک  اشتباه کردیم. بد دفاع کردیم و در این سطح، هر اشتباه شما را مجازات می‌کند و جزئیات همین‌هاست. قرار نیست به خاطر این باخت دیوانه شویم. شکست بسیار سخت و تلخی بود اما مجبور نیستیم چیزی را تغییر دهیم. نباید به این باخت فکر کنیم. از تعطیلات و کنار خانواده بودن لذت ببریم و با روحیه برگردیم. لالیگا هنوز تمام نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز