خبرگزاری کار ایران

عنایتی و رویای جذب دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۱۵۰

طی یکی دو روز گذشته زمزمه‌هایی درباره جذب بازیکنان جدید برای مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان به گوش می‌رسید و گفته می‌شود برخی بازیکنان نفت به مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، از جمله اینکه امین منوچهری و امیر‌حسین فشنگچی در مسیر رفتن به مشهد هستند و به زودی به مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان خواهند پیوست. عنایتی در این باره اینطور توضیح می‌دهد: «همانطور که گفتم در تلاش هستیم نقاط ضعف تیممان را برطرف کنیم و البته در این راستا به دنبال جذب بازیکنان جدید هم هستیم اما هنوز بازیکنی قطعی نشده و حتما در صورت قطعی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

 با وجود اینکه تمام تمرکز عنایتی و تیمش بر بهتر شدن است و تلاش مضاعف این مربی کشورمان کاملا مشهود است اما همچنان حواشی دست از سر مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان برنمی‌دارد و اخباری در باره درگیری عنایتی با برخی هواداران وجود دارد که عنایتی آنها را تکذیب کرده است. با این حال به جرات می‌توان گفت مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان با این شرایط در نیم‌فصل دوم با عنایتی روزهای بهتری را سپری خواهد کرد و شاید بازیکن آبی‌پوش سال‌های قبل این‌ بار ناجی مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان مشهدی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز