خبرگزاری کار ایران

به خاطر پول از پرسپولیس نرفتم

سرتن چوک: برادر برانکو باید وزنش را زیاد کند/ سانیاک باعث می‌شود استقلال راهی نیمه نهایی شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۷۲۰

مربی پرسپولیس در مورد شرایط اخیر باشگاه و جدایی خود صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرتن چوک، مربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز اظهار داشت: برای کمک به پرسپولیس آمدم و دوران خوبی در این تیم داشتم. همکاری من با پرسپولیس مثل یک خیابان دو طرفه بوده که هم من چیزهایی به تیم آموختم و کمک کردم و چیزهایی هم در این تیم مواردی یاد گرفتم.

وی در مورد دلایل جدایی خود گفت: مشکل من با پرسپولیس پول نبود چرا که در ایران همه باشگاه‌ها مشکل پرداخت دارند. دلیل رفتنم دعوت رسمی رئیس فدراسیون کرواسی بود که من را برای کار دعوت کرد و من به کار در فدراسیون خیلی اهمیت می‌دهم و می‌توانم پست مهمی در آنجا بگیرم.

مربی کروات پرسپولیس در خصوص امکان برگزاری بازی دوستانه ایران - کرواسی گفت: رسیدن به این توافق این‌گونه نیست به صورت دو نفره نیست و کارهای بیشتری لازم دارد. ارگان‌‌های رسمی و فدراسیون‌ها در انجام این بازی نقشدارند. من یک سال و نیم در پرسپولیس کار کردم و در این مدت متوجه شدم مردم ایران آنقدر فهمیده هستند که می‌دانند باید درهای فوتبال ایران به جهان باز شود. من به طاهری، مدیرعامل سابق پیشنهاد کرده بودم که بازیکنان در رده‌های آکادمی باید بتوانند در بازی‌های دوستانه مهم بازی کنند..

چوک در ادامه گفت: ما ضرب المثلی داریم که می‌گوید هر سرمایه‌گذاری در جوانی برای دوران پیری است. ایران تیم زیر 17 سال خوبی دارد. فکر کنم پرسپولیس در این رده بازیکن نداشته باشد. این بازیکنان می‌توانند آینده فوتبال ایران باشند. فدراسیون فوتبال ایران باید از امروز برای آنها سرمایه‌گذاری کند. حضور من و برانکو باعث قدم‌های رو به جلو در فوتبال ایران بوده است، به طوری که تیم ما از مجموعه‌ای از بازیکنان باتجربه و جوان تشکیل شده است.

وی در مورد شناخت از برادر برانکو که قرار است جایگزین او شود و شانس موفقیت وی گفت: 25 سال است با برانکو دوست هستم و برادرش را می‌شناسم. الان انتظار دارید چه جوابی بدهم؟! اینکه او موفق می‌شود یا نه؟ زمان این موضوع را مشخص خواهد کرد. مربیان بزرگ باید کمک‌های چاقی داشته باشند! نصیحت من به زلاتکو این است که وقتی اینجا آمد، باید شش کیلو به وزنش اضافه کند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که به همین خاطر است که وینفرد شفر، سرمربی استقلال مربی چاقی مانند سانیاک را دستیار خود کرده است، گفت: بله، به خاطر همین است که آنها راهی نیمه نهایی جام حذفی می‌شوند و ما حذف شدیم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز