خبرگزاری کار ایران

ریوالدو: اگر هنوز بودم، بیشتر از یک توپ طلا کسب می‌کردم

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۵۰۰

ستاره سابق تیم ملی برزیل معتقد است اگر در عصر حاضر فوتبال حضور داشت بیشتر از یک توپ طلا کسب می‌کرد.

به گزارش ایلنا، پیش از بازی حساس بارسلونا و رئال مادرید، ریوالدو، ستاره اسبق آبی اناری پوشان، درمورد دستاورهای دو ستاره این تیم گفت که اگر او همچنان در مستطیل سبز حضور داشت، بیشتر از یک توپ طلا کسب کرده می‌کرد.

ریوالدو در برنامه تبلیغاتی که به میزبانی ورزشگاه نیوکمپ برگزار شده بود، گفت: در زمان من بازیکنان حرفه‌ای زیادی وجود داشتند؛ خودم، فیگو، توتی، دل پیرو و ... ؛ اگر من امروز بازی می‌کردم، بیشتر از یک توپ طلا به دست می‌آوردم.

وی ادامه داد: کریستیانو رونالدو و مسی دارای نمایش‌های زیادی هستند که نشان می‌دهد بازیکنان دیگر خیلی خوب نیستند. آمار گلزنی آنها نسبت به بازی‌هایشان بیشتر است و این نشان می‌دهد که همه چیز درست نیست. واقعا هر دوی آنها را دوست دارم اما از نظر من این همان چیزی است که در لالیگا اشتباه است. در حال حاضر بحث پیرامون رقابت مسی و رونالدو و بسیار کم درباره نیمار است، این نشان دهنده تعداد کم بازیکنان باکیفیت در عصر حاضر است.

ستاره سابق تیم ملی برزیل پیشنهاد داد که بارسلونا با سیستم 2-4-4 مقابل رئال مادرید قرار بگیرد: فکر می‌کنم این سیستم با حضور راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا و پائولینیو خوب است. این راه مطمئنی برای بازی با رئال در استادیوم سانتیاگو برنابئو خواهد بود. پائولینیو بازیکن موفقی است و از زمان حضور در بارسلونا از او حمایت کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز