خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی در انتخابم نقش زیادی داشت

فخرالدینی: خودم خواستم از گسترش‌فولاد جدا شوم/ ذوب‌آهن متفاوتی در نیم فصل دوم می‌بینید

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۶۵۲

مدافع جدید ذوب‌آهن از دلایل انتخاب این تیم برای نیم فصل دوم می‌گوید.

میلاد فخر‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص پیوستنش به ذوب‌آهن اظهار داشت: بعد از فسخ قرارداد با گسترش‌فولاد چند پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری داشتم که پس از بررسی شرایط هرکدام در نهایت تصمیم گرفتم ذوب‌آهن را انتخاب کنم و فکر می‌کنم بهترین انتخاب ممکن را انجام دادم.

وی در مورد همکاری مجدد با امیر قلعه‌نویی گفت: من در تراکتورسازی و استقلال زیر نظر قلعه‌نویی کار کرده بودم و شناخت خوبی از هم داریم و بدون شک حضور ایشان در ذوب‌آهن در انتخاب این تیم توسط من نقش زیادی داشت و امیدوارم بازهم همکاری خوبی داشته باشیم.

مدافع ذوب‌آهن با اشاره به جدایی از گسترش‌فولاد عنوان کرد: من شروع خوبی در گسترش‌فولاد داشتم و سال خوبی برای من بود و در هفت بازی ابتدایی 2 گل هم زدم که آمار خوبی برای یک مدافع محسوب می‌شود ولی در ادامه بدشانسی گریبانم را گرفت و مصدومیت بدموقعی پیش آمد که تا نیم فصل امکان بازی نداشتم و بعد هم به خواست خودم جدا شدم.

فخرالدینی در واکنش به اینکه گفته می‌شود در فهرست مازاد فیروز کریمی بود گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و با میل خودم جدا شدم. اتفاقا با فیروز کریمی صحبت کردم و دلایلم را توضیح دادم و ایشان هم پذیرفت و به من اجازه جدایی داد.

وی در مورد عملکرد ذوب‌آهن در نیم فصل نخست عنوان کرد: نتایج خوبی کسب نشده ولی تمام تلاش ما این است که در نیم فصل دوم جبران کنیم و با درایت کادرفنی مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد و روزهای خوبی برای هواداران ذوب‌آهن رقم می‌زنیم.

مدافع ذوب‌آهن با اشاره به اینکه قرار است جای دانیال اسماعیلی‌فر را در این تیم پر کند گفت: من اطلاعی از این موارد ندارم و کادرفنی مشخص می‌کند کجا بازی می‌کنم. برای بازیکنانی که جدا شدند هم آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز