خبرگزاری کار ایران

بختیار رحمانی یک وزنه برای تیم ما محسوب می‌شود

حدادی‌فر: ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی بر می‌گردانیم/ غیبت من دلیل نتایج نیم فصل اول نبود

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۶۷۵

هافبک با تجربه ذوب‌آهن از بازگشتش به تمرینات بعد از یک نیم فصل دوری از فوتبال می‌گوید.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازگشتش به فوتبال بعد از یک نیم فصل مصدومیت اظهار داشت: در این مدت تمرینات سخت و منظمی پشت‌سر گذاشتم و با تلاش کادرپزشکی که جا دارد آنها تشکر کنم با برنامه جلو آمدم و در حال حاضر هم با تیم تمرین می‌کنم ولی هنوز کمی کار دارم تا به آمادگی کامل برسم و سخت تمرین می‌کنم که در شروع نیم فصل دوم کنار تیم باشم و اگر کادرفنی صلاح دانست بتوانم به تیم کمک کنم.

وی در مورد نتایج ذوب‌آهن در نیم فصل نخست عنوان کرد: تیم تا اینجا از نظر فنی عملکرد خوبی داشته و اگر بازی‌ها را دیده باشید در اکثر بازی‌ها از حریفان عملکرد بهتری داشتیم ولی با بدشانسی مواجه شدیم و 3 امتیاز را از دست دادیم. وقتی با 2 گل از حریف جلو می‌افتیم و بازی به تساوی کشیده می‌شود یعنی تیم کیفیت فنی خوبی دارد و یک سری ضعف‌هایی هم اگر در تیم باشد در نقل و انتقالات با درایت کادرفنی برطرف خواهد شد.

هافبک با تجربه ذوب‌آهن در مورد حضور این تیم در رقابت‌های آسیای گفت: این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند و برای همین نیاز به تلاش بیشتری داریم. یک بازی در پلی‌آف داریم که اگر پیروز شویم و به مرحله گروهی برویم 3 بازی دشوار در پیش خواهیم داشت ولی همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا از اعتبار فوتبال ذوب‌آهن در آسیا دفاع کنیم.

حدادی‌فر در مورد اینکه قلعه‌نویی همیشه در صحبت‌هایش نبود او را یکی از دلایل نتایج ذوب‌آهن در نیم فصل نخست می‌داند خاطرنشان کرد: ایشان به من لطف دارد ولی فکر نمی‌کنم اینطور باشد و البته همین موضوع مسئولیتم را سنگین‌تر می‌کند. امیدوارم در نیم فصل دوم چه با حضور من و چه بازیکن دیگری نتایج بهتری کسب کنیم و به جایگاه واقعی ذوب‌آهن برگردیم.

وی در رابطه با جدایی 3 بازیکن این تیم و پیوستن به تراکتورسازی خاطرنشان کرد: 3 بازیکن مهم از تیم ما رفتند و کار دشواری برای پر کردن جای خالی آنها داریم ولی مطمئنم کادرفنی بهترین تصمیم را می‌گیرد و فکری برای این مشکل خواهد داشت. برای آن 3 نفر هم هر جا هستند آرزوی موفقیت می‌کنم.

هافبک ذوب‌آهن در رابطه با عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات گفت: باشگاه دارد به بهترین نحو کار خودش را انجام می‌دهد و هر بازیکنی لازم باشد به خدمت خواهد گرفت. تا این لحظه بختیار رحمانی جذب تیم شده است که هم از نظر فنی هم اخلاقی بازیکن خیلی خوبی است و یک وزنه برای تیم محسوب می‌شود و کمک زیادی به تیم ما خواهد کرد و امیدوارم حضورش در تیم مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز