خبرگزاری کار ایران

احتمال رویارویی مجدد می‌ودر و مک گرگور؛

کری خوانی نابغه بوکس جهان برای رونالدو!

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۳۶۴

فلوید می‌ودر در اظهارات جدید که مطرح کرده خودش را به عنوان بهترین ورزشکار جهان معرفی کرد و به رقیب کریستیانو رونالدو تبدیل شد.

به گزارش ایلنا، تابستان امسال بود که کانر مگ گرگور، پرافتخاترین مبارز UFC، با فلوید می‌ودر، نابغه بوکس جهان، مبارزه کرد و این مسابقه که با قوانین ورزش بوکس به مبارزه قرن لقب گرفت با برتری مقتدرانه می‌ودر به پایان رسید تا ورزشکار آمریکایی پول هنگفتی تصاحب کند.

البته این شکست مانع از کری خوانی‌های مک‌گرگور ایرلندی نشده و او اعلام کرده بود که علاقه مند است با قوانین ورزش UFC با می‌ودر مبارزه کند.

می‌ودر روز گذشته در صفحه رسمی اینستاگرامش گفت: چند وقت پیش مسئولان UFC با من برای بازگشت به رینگ صحبت کردند. من می‌توانم به عقب برگردم و اگر بخواهم در UFC شرکت کنم. توانایی حضور در زمین هشت ضلعی را دارم. می‌خواهم یک قرارداد برای سه یا چهار بازی امضا کنم که یک میلیون دلار هزینه دارد.

با اینکه می‌ودر علاقه وافری به پول زیاد دارد بعید به نظر می‌رسد این ریسک را انجام بدهد که به قفس توری پای بگذارد. او در ادامه صحبت‌هایش گفت: من بزرگترین ورزشکار در زمان هستم. نمی‌خواهم به اظهار نظر دیگران گوش کنم. در پایان روز، من بهترین ورزشکار زمان حال هستم. شما اسم من را شنیده‌اید. هیچ کس بهتر از من نیست. بوکس را به بهترین شکل ممکن انجام داده‌ام؛ چشم نواز و عجیب و غریب. سود حاصل از مسابقات را برای خودم نگه می‌دارم و رئیس خودم هستم.

اظهارات می‌ودر هرچند خطاب به کانر بوده اما کریستیانو رونالدو را هم تحت الشعاع قرار می‌دهد. رونالدو هفته گذشته پنجمین توپ طلای دوران حرفه‌ای اش را کسب کرد و عنوان کرد که بهترین بازیکن تاریخ است؛ به غیر از لیونل مسی ظاهرا CR7 باید از این به بعد می‌ودر را هم به عنوان رقیب ببیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز