خبرگزاری کار ایران

ورود اردوغان و حسن روحانی به پرونده طارمی و ریزه اسپور؟

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۳۴۲

شکایت مربوط به محرومیت مهدی طارمی اکنون وارد فاز تازه‌ای شده است و مسوولان این تیم امیدوارند بتوانند با رایزنی با ریزه اسپور این پرونده را مختومه کنند.

به گزارش ایلنا، پرونده محرومیت طارمی و پرسپولیس را از هر طرف که بخوانی، به نقطه روشنی نخواهی رسید. این اما نمی‌تواند دلیل خوبی برای ناامیدی گرشاسبی باشد وگرنه به مذاکره رودررو با ریزه‌اسپور تن نمی‌داد.

 می‌توانیم فرض را بر این بگذاریم که سرپرست فعلی باشگاه هم اشتباه مدیرعامل مستعفی را تکرار کرده و ناآگاهانه به حل مشکل پیش‌آمده امید بسته است اما آیا اگر امیدی به تغییر شرایط نبود، باز هم گرشاسبی به ترکیه سفر می‌کرد؟ پاسخ روشنی ندارد این پرسش اما همین که ما و پرسپولیس را امیدوار می‌کند، به آن دل بسته‌ایم.

شاید کمی غیرواقعی به نظر بیاید اما شنیده‌ایم یکی از راهکارهای باشگاه پرسپولیس برای تعامل با ریزه‌اسپور که اعلام رضایتش می‌تواند پرسپولیس و طارمی را از پرداخت جریمه 790 هزار یورویی برهاند، ارتباط گرفتن با رییس‌ جمهوری ترکیه است که اتفاقا خودش هم اهل شهر ریزه است.

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس که روز دوشنبه به همراه دو نفر از مسوولان حقوقی و بین‌الملل این باشگاه راهی ترکیه شده تا به گفته خودش در مذاکره رودررو با مسوولان ریزه‌اسپور مشکلات پیش‌آمده را برطرف کند.

جالب اما همزمانی این سفر با سفر حسن روحانی رییس‌ جمهوری کشورمان به ترکیه است که این شائبه را به وجود آورده که شاید مسوولان باشگاه پرسپولیس می‌خواهند با ارتباطات سیاسی پرونده‌ای را که ریزه‌اسپور در فیفا برایشان باز کرده، ببندند.

مالک باشگاه ریزه‌اسپور پسرعموی رجب طیب اردوغان (رییس جمهوری ترکیه) است و این‌طور که شنیده‌ایم، قرمزها دنبال کمک گرفتن از تیم سیاسی کشورمان و برقراری ارتباط با اردوغان برای پادرمیانی در این ماجرا هستند که پیش‌تر یک توطئه و نوعی گروکشی تلقی شده بود. مسوولان باشگاه پرسپولیس که پیش از این هم با استفاده از روابط سیاسی برخی از مشکلات این باشگاه را حل کرده بودند، امیدوارند که این بار هم از این راه به هدف خود برسند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز