خبرگزاری کار ایران

درخشش فوق ستاره مظلوم در اوج مشکلات؛ مسافرکشی آقای ستاره!

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۰۸

کیخا ما را به یاد فوتبالیست‌های دهه 60 می‌اندازد. آن روزهایی که خبری از پول در فوتبال نبود و ستاره‌های فوتبال برای امرار معاش مجبور بودند تا به مشاغلی همچون مسافرکشی روی بیاورند. حالا کیخا مسافرکش این ورزش است، مسافرکشی در دهه 90!

به گزارش ایلنا،  سعیدرضا کیخا ستاره‌ای خودرو در ژیمناستیک ایران که در این رشته مهجور، خوش می‌درخشد. از ثبت یک حرکت به نام خودش در کتاب ژیمناستیک گرفته تا کسب مدال نقره در تویوتا کاپ. اتفاقاتی که در ژیمناستیک عقب مانده ما هم‌عرض مدال المپیک محسوب می‌شود. کیخا درباره حضورش در جام ستارگان ژاپن و کسب مدال نقره و حرکت خرک حلقه می‌گوید:‌ «حضور در این مسابقات برای هر ژیمناستی باعث افتخار است چون تنها قهرمانان جهان و المپیک دعوت می‌شوند و فدراسیون ژاپن رسماً از افراد دعوت می‌کند. نفر سوم حرکت من قهرمان جهان بود که وسیله تخصصی‌اش هم خرک حلقه است. خوشحالم که در این دور از رقابت‌ها موفق به کسب مدال نقره شدم.»

کیخا درباره ثبت دو حرکت در کتاب داوری ژیمناستیک گفت: «در ماه‌های گذشته موفق به ثبت دو حرکت به نام خودم و البته ایران شدم.  در مسابقات ژاپن نیز حرکت جدیدی انجام دادم که باعث ایجاد چلنج و جلب توجه داوران شد. به طوری که از من خواستند بار دیگر این حرکت را تکرار کنم. این حرکت جدید به فدراسیون جهانی ارسال و با ارزش E ارزیابی شده است و باید برای تأیید آن جلسه‌ای در فدراسیون جهانی تشکیل شود و مورد تأیید قرار گیرد. اما مهم‌ترین و البته حیرت انگیزترین جمله کیخا درباره نوع تمریناتش است. آنجا که می‌گوید: «با توجه به اینکه شاغل هستم مجبورم بعد از ساعات کاری تمرین کنم که این موضوع باعث عقب افتادن من از برنامه‌هایم می‌شود.» جمله کیخا ما را به یاد فوتبالیست‌های دهه 60 می‌اندازد. آن روزهایی که خبری از پول در فوتبال نبود و ستاره‌های فوتبال برای امرار معاش مجبور بودند تا به مشاغلی همچون مسافرکشی روی بیاورند. حالا کیخا مسافرکش این ورزش است، مسافرکشی در دهه 90!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز