خبرگزاری کار ایران

آرامش قبل از طوفان؛ کی روش و مربیان ایرانی بازهم به مشکل می خورند؟

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۰۴

کارلوس کی روش تنها راه موفقیت ایران در جام جهانی را منوط به انجام برنامه هایش می داند.

به گزارش ایلنا، واکنش کی‌روش به قرعه سخت تیم ملی در جام جهانی 2018 برنامه آماده‌سازی جدیدی بود که بر اساس آن ملی‌پوشان لیگ برتر را در روز ریکاوری در اختیار بگیرد تا بتواند آنها را برای مقابله با رقیبان سرسخت گروه B آماده کند. او در کنفرانس مطبوعاتی و بعد از آن برنامه نود درباره این برنامه توضیحاتی داد و به نظر می‌رسید مانعی در راه اجرایش وجود نداشته باشد.

با این حال موضع‌گیری برخی باشگاه‌ها بخصوص پرسپولیس و نقدهایی که در گوشه و کنار طرح شد، اجرای آن را با ابهاماتی روبه‌رو کرده است. دیروز مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال توضیح داد که این برنامه هنوز در مرحله اولیه است و برای اجرا نیاز به هماهنگی‌هایی دارد. تاج گفت: «در حال برنامه‌ریزی هستیم تا این کار صورت بگیرد. شخص کی‌روش نیز در برنامه خود دارد که با مربیان باشگاه‌ها جلسه بگذارد و با آنها صحبت کند.»

کی‌روش پیش از این بابت پیاده کردن برنامه‌هایش با مربیان باشگاه‌ها بارها دچار اختلاف شده و این گفته تاج نشان می‌دهد که این بار قرار است کارها بدون تنش پیش برود و فدراسیون می‌خواهد راه متفاوتی را برای توافق با باشگاه‌ها در پیش بگیرد. با این حال هنوز تضمینی در اجرای این برنامه وجود ندارد و اگر جلسه‌ای بین کی‌روش و مربیان برگزار شود، مشخص نیست که طرفین بتوانند به توافق برسند.

کی‌روش مصمم است که تنها با اجرای این برنامه می‌توان از ناکامی تیم ملی در روسیه پیشگیری کرد و به موفقیت در این مسابقات امیدوار بود، در حالی که مخالفت باشگاه‌ها شرایط نگران‌کننده‌ای را به‌وجود آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز