خبرگزاری کار ایران

اجلاس جهانی سپک‌تاکرا - بانکوک

آزاد قائم مقام فدراسیون جهانی سپک‌تاکرا شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۴۱۲

سهراب آزاد، رئیس انجمن سپک تاکرای کشورمان که نایب رئیس فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیاست به عنوان قائم مقام فدراسیون جهانی انتخاب شد.

به گزارش ایلنا اجلاس فدراسیون جهانی  سپک تاکرا امروز(سه شنبه) در شهر بانکوک محل برگزاری مسابقات جهانی تایلند برگزار شد که طی آن "چاروک آریرا چاکاران"، رئیس این فدراسیون از محمد علیپور به سبب تلاش برای بسط و گسترش سپک تاکرا در آسیای میانه و میزبانی نخستین دوره مسابقات جام جهانی در ایران تشکر کرد .

در این نشست رئیس فدراسیون جهانی ضمن تشکر از رئیس فدراسیون سپک تاکرای آسیای میانه بخاطر تلاش وافر و برنامه‌ریزی علیپور در راستای بسط و گسترش این ورزش در این منطقه از قاره کهن، اهتمام وی را ارج نهاد.

همچنین "چاروک آریرا چاکاران" در ادامه این اجلاس از به دلیل تلاش کشورمان برای برگزاری نخستین دوره جام جهانی که قرار است اوایل سال آینده در کشورمان برگزار شود، قدردانی کرد و اظهار داشت : تلاش و زحمات علیپور و همچنین سهراب آزاد به منظور اعتلای سپک تاکرا در ایران و همچنین آسیای میانه قابل تحسین است و امید است که این برنامه محوری‌ها بیش از پیش تداوم داشته باشد.

عبدالحلیم بن قادر، دبیر کل فدراسیون جهانی سپک تاکرا نیز از حرکت رو به جلوی سپک تاکرای ایران در سال‌های اخیر به نیکی یاد کرد و گفت : برنامه‌ریزی‌های انجمن سپک تاکرای ایران و حمایت محمد علیپور باعث شده تا این ورزش در این کشور در مسیر موفقیت قرار گیرد.

وی افزود: حضور این دوستان در فدراسیون جهانی ، کنفدراسیون آسیا و کنفدراسیون آسیای میانه نشان از توانمندی ایران دارد و امیدوارم هستم سپک تاکرا در این بخش آسیا پیشرفت و ایران به عنوان مرکزیت آسیای میانه ، حرکت جدی خود را ادامه دهد .

در ادامه این نشست سهراب آزاد، رئیس انجمن سپک تاکرای کشورمان که نایب رئیس فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیاست به عنوان قائم مقام فدراسیون جهانی انتخاب شد.

ضمنا علی فولادی، دبیر انجمن سپک تاکرا نیز مجددا به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی تعیین شد.

در این اجلاس یلدا قاسمی، نایب رئیس بانوان این انجمن و عضو کمیته بانوان فدراسیون جهانی سپک تاکرا نیز حضور داشت.

در پایان این اجلاس مقرر شد برای نخستین بار از ویدئو چک در جریان مسابقات جهانی بانکوک استفاده شود . قرار است پس از استفاده از ویدوئو چک به شکل آزمایشی ، این روش در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا نیز اعمال شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز