خبرگزاری کار ایران

حمله هواداران ذوب‌آهن و تراکتورسازی به گل‌محمدی

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۶۷

سرمربی تراکتورسازی با هوادارن تیم سابق و تیم حال حاضرش وارد چالش شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته خبر کنار گذاشته شدن چند بازیکن با تجربه تراکتورسازی از سوی گل‌محمدی در رسانه‌ها خبرساز شد. محمد ابراهیمی، سینا عشوری و محمد نوری بازیکنانی هستند که گفته می‌شود در تفکرات سرمربی تراکتورسازی در نیم فصل دوم جایی ندارند و باید از این تیم جدا شوند.

در این میان به دلیل محبوبیت بالایی که ابراهیمی و عشوری و حتی نوری در بین طرفداران تراکتورسازی دارند، خبر حضور آنها در فهرست مازاد ناراحتی و خشم زیادی میان هواداران این تیم ایجاد کرده است و باعث شده عده‌ای در صفحه‌های اجتماعی و سایت باشگاه سرمربی تیم‌شان را مورد انتقادات شدید قرار دهند.

هواداران تراکتورسازی عقیده دارند بازیکنانی که تعصب‌شان را به تیم نشان داده‌اند نباید کنار گذاشته شوند و همین موضوع به چالشی میان گل‌محمدی و هواداران بدل شده است.

پیش از این هم سرمربی تراکتورسازی با هواداران تیم سابقش دچار کشمکش شده بود و ذوبی‌ها به دلیل جذب 3 بازیکن این تیم در آستانه رقابت‌های آسیایی به شدت از سرمربی سابق خود که محبوبیت زیادی هم روی سکوهای این تیم داشت دلخور شدند و گل‌محمدی در اصفهان هم دیگر محبوبیت سابق را ندارد.

بدین ترتیب در طول چند روز شاهد چالش شدید میان گل‌محمدی و هواداران دو تیم سابق و حال حاضرش بودیم و باید دید سرمربی جوان تراکتورسازی با این فضای سنگینی که علیهش راه افتاده است چطور کنار می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز