خبرگزاری کار ایران

سیدجلال حسینی: اصلا پنالتی نکردم

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۳۲۷

کاپیتان پرسپولیس کسب قهرمانی نیم فصل را به هواداران این تیم تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی در نمایشی بی‌نقص توانست به همراه سرخپوشان به سه امتیاز ارزشمند دیدار با سپیدرود دست یابد و در خصوص بازی گفت: چیزی جز اینکه این یکی از سخت‌ترین بازی‌های پرسپولیس در نیم فصل بود را نمی‌توانم بگویم.

وی ادامه داد: سپیدرود شایسته این جایگاه نیست و امیدوارم در دیگر دیدارها نیز با همین انگیزه به کار ادامه دهند. یک بازی سخت و کاملا فیزیکی را پشت سر گذاشتیم و در نهایت خوشحالی نصیب هواداران ما شد و باید صمیمانه بابت حمایت آنها تشکر کنم.

سیدجلال حسینی در خصوص قهرمانی در نیم فصل گفت: باید این موفقیت را تا پایان فصل ادامه دهیم و مطمئنا حفظ این جایگاه در پایان فصل معنا پیدا می‌کند و ارزش بیشتری خواهد داشت. این صدرنشینی را به همه هواداران لایق پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم تا پایان فصل کنار آنها قهرمانی را جشن بگیریم.

کاپیتان باتجربه پرسپولیس درباره عملکرد فوق‌العاده خط دفاعی این تیم در دیدارهای اخیر گفت: ما یک تیم کامل هستیم و همه بازیکنان و اعضای تیم در تمام موفقیت‌ها سهیم هستند و نباید عملکرد دفاعی را تنها به خط دفاعی مربوط دانست، همانطور که در فاز تهاجمی نیز تمام تیم تلاش خود را می‌کند و در آن سهیم است.

سیدجلال حسینی در مورد صحنه‌ای که مشکوک به پنالتی علیه این تیم بود و حریف مدعی بود داوری به سود پرسپولیس بوده نیز گفت: در مورد صحنه مدنظرتان که مطمئنا پنالتی نبود و این مساله را کاملا مطمئن هستم. در مورد داوری هم اصلا اینطور نیست و سپیدرود حتی می‌توانست ۱۰ نفره بازی را به پایان برساند. با این حال به تیم داوری بابت عملکردی که در این جو فوق العاده داشت تبریک می‌گویم و مطمئنا اگر اعتراضی هم داشتم به خاطر تیمم بود و باید از حق‌مان دفاع می‌کردم.

کاپیتان سرخپوشان که در این بازی به شدت از سوی سکوها تحت فشار قرار داشت در پایان از علی علیپور بابت اینکه گلش را به او تقدیم کرد، تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز