خبرگزاری کار ایران

سیتی‌زن‌های رکوردشکن؛ عطش آبی‌های فروکش ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۱۱۵

هادرسفیلد مقاومتی سرسختانه‌تر از آنچه تمام رقبای منچسترسیتی در این فصل نشان دادند انجام داد اما حتی این تیم هم نتوانست سد راه شاگردان پپ گواردیولا شود و به بردهای پیاپی آبی‌پوشان منچستر خاتمه دهد.

به گزارش ایلنا، یک بازی دیگر و یک پیروزی دیگر برای منچسترسیتی. اگر این نخستین باری است که درباره این بازی چیزی می‌شنوید شاید از دانستن نتیجه‌اش خیلی تعجب نکنید اما داستان این بازی که با برد 2 بر یک تیم آبی‌پوش شهر منچستر خاتمه یافت اصلاً شبیه چیزی که فکر می‌کنید نبود. تیم پویای پپ گواردیولا، در هفته‌های اخیر با هر بازی مبتنی بر پاسکاری‌اش رکوردهایی را جابه‌جا کرد؛ رکورد بیشترین برد‌ها و بیشترین گل زده. یکشنبه شب آنها رکوردی دیگر را شکستند که شاید به اندازه رکوردهای قبلی‌‌شان مهم باشد: این نخستین بار از سال 1995 بود که سیتی در یک بازی خارج از خانه در لیگ برتر عقب می‌افتاد و باخت نیمه اول را در ادامه بازی جبران می‌کرد و آن را می‌برد. حتی برابر تیم‌های بزرگی که در این فصل هم برابرش قرار گرفته بود، سیتی هرگز اینچنین به زحمت نیفتاده بود. با این حال این تیم به هر شکلی که شما بتوانید تصور کنید، دارد اشتباه بودن طرز تفکر منتقدانش را ثابت می‌‌کند. در یک مقطع به نظر می‌رسد فوتبال انگلیس سرانجام دارد به نتیجه‌ای که در چند هفته اخیر به شدت انتظارش را می‌کشید می‌رسد. تیم گواردیولا بدون شک به خاطر 17 برد معمولاً نفسگیرش در هفته‌های اخیر، به شدت مورد تحسین واقع شده است اما هنوز هم این سوال مملو از تردید وجود دارد که اگر این تیم سرانجام متوقف شود- حتی با تساوی- چگونه به آن پاسخ خواهد داد؟

سیتی‌زن‌های رکوردشکن؛ عطش آبی‌های فروکش ندارد

پیش از هر یک از بازی‌های خارج از خانه سیتی در 6 هفته اخیر یا قبل‌تر از آن، هواداران و مفسران درباره اینکه آبی‌های منچستر سرانجام چگونه ممکن است در خانه سرسخت‌ترین تیم‌های لیگ برتر گرفتار شوند، گمانه‌زنی کرده‌اند. «هاتورنز» شاید؟ کینگ‌پاور، قطعا؟ با این حال سیتی به درو کردن امتیاز و از پیش رو برداشتن رقبایش ادامه داده است آن هم با ارائه عملکردهای خوب. تنها ایرادی که می‌توانید از برد 3 بر 2 این تیم در خانه وست‌برومویچ و برد 2 بر صفرش برابر لسترسیتی بگیرید، شاید این باشد که مردان گواردیولا قدر موقعیت‌هایی که می‌توانست بردشان را 5 یا 6 گل کند، ندانستند که آن هم شکایت کردنی نیست. هادرسفیلد اما برای بازی روان و منظم تیم گواردیولا دردسرهایی به وجود آورد که شاید خیلی‌ها از چند هفته پیش منتظرش بودند. حالا خیلی از تیم‌ها به استفاده از سبک بازی روی خواهند آورد که هادرسفیلد با آن سیتی را آزار داد اما شاید تنها تعداد معدودی از آنها بتوانند این کار را به سبک مردان دیوید واگنر انجام دهند.

سیتی قطعاً در ادامه فصل خواهد بود و گواردیولا از هفته‌ها پیش برایش برنامه ریزی کرده است اما این تیم در این فصل بارها نشان داده است که راه نجات از آزمون‌های سخت را می‌داند. روند بردهای سیتی کی به پایان می‌رسد؟ تا زمانی که این تیم بتواند خودش را از مهلکه‌هایی مانند بازی یکشنبه شب نجات دهد، شاید مجبور باشید مدت زیادی برای رخ دادن این اتفاق صبر کنید.

سم لی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز