خبرگزاری کار ایران

صنعت نفت - سپاهان، نبرد عراقی‌ها و برزیلی‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۳۹۸

دیدار دو تیم زردپوش لیگ برتر مصاف بازیکنان خارجی آنها هم هست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صنعت نفت آبادان امروز در هفته سیزدهم لیگ برتر میزبان سپاهان است و این دیدار حساس میان دو تیم زردپوش محبوب آبادان و اصفهان تقابل حساس بازیکنان خارجی آنها هم محسوب می‌شود. هر دو تیم 3 بازیکن برزیلی و یک بازیکن عراقی در ترکیب خود دارند که البته قرارداد یکی از برزیلی‌های سپاهان به تازگی فسخ شده است.

در خط حمله سپاهان مروان حسین عراقی بازی می‌کند و در تیم مقابل هموطن او کرار جاسم به عنوان هافبک هجومی ایفای نقش می‌کند که احتمال بازی کردن هر دو در ترکیب زیاد است.

از سویی سپاهان لی‌اولیویرا را درون دروازه خود دارد که به احتمال قوی در ترکیب اصلی حاضر خواهد بود. مدافع برزیلی سپاهان ژایرو رودریگز چند روز قبل قراردادش را فسخ کرد و دیگر بازیکن این تیم نیست. رافائل کریولارو، هافبک برزیلی هم مصدوم است و بعید است به بازی برسد و بدین ترتیب تنها یک برزیلی در ترکیب سپاهان حضور خواهد داشت.

صنعت نفت هم 3 بازیکن برزیلی در اختیار دارد. به جز مگنو باتیستا که این هفته در جمع محرومان قرار گرفته است، آگوستو سزار و لوسیانو پریرا دو بابازیکن دیگر نفتی‌ها مشکلی برای بازی نخواهند داشت.

باید دید نبرد بازیکنان خارجی دو تیم با موفقیت کدام یک همراه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز