خبرگزاری کار ایران

تماشای دیدار پدیده و نفت رایگان شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۳۶۳

باشگاه پدیده مشهد تمامی بلیت‌های بازی شاگردان رضا مهاجری برابر نفت تهران را خریداری کرد تا هواداران این تیم بازی حساس فردا را رایگان تماشا کنند.

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی، قائم‌مقام باشگاه پدیده خراسان با تاکید بر اهمیت دیدار پدیده و نفت تهران که فردا جمعه از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می‌شود، اظهار کرد: هواداران باشگاه پدیده از اهمیت بالای دیدار فردای ما مطلع هستند و مطمئنا در کنار تیم محبوب خود حضور خواهند داشت. بازیکنان مصدوم و محروم زیادی داریم و بیش از همیشه به حضور هواداران که یار دوازدهم ما هستند، نیاز داریم.

سرآسیایی تاکید کرد: با توجه به این حساسیت بالا، طی هماهنگی‌های صورت‌گرفته میان کانون هواداران باشگاه پدیده خراسان با هیات فوتبال خراسان رضوی قرار بر این شد که باشگاه پدیده هزینه بلیت‌های دیدار فردا را تقبل کند تا هواداران بدون پرداخت هزینه‌ای بتوانند به راحتی وارد ورزشگاه شوند. ‌کانون هواداران به عنوان پل میان هواداران و باشگاه در این راستا نقشی موثر را ایفا کرده است.

وی افزود: هوادارانی که فردا به ورزشگاه بیایند، بلیت‌شان توسط کانون هواداران باشگاه پدیده خراسان تهیه می‌شود. همچنین اتوبوس‌هایی از اقصی‌نقاط شهر نیز در نظر گرفته‌شده تا رفت‌و‌آمد هواداران به راحتی صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز