خبرگزاری کار ایران

ژاردیم: تاوان سنگینی پرداخت کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۳۵۴

موناکو که فصل قبل تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفته بود، با باخت خانگی 4 بر یک مقابل لایپزیگ از این رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش ایلنا، بشیکتاش که در بازی دیگر گروه G با پورتو یک بر یک مساوی کرد، صدرنشین این گروه با 11 امتیاز است و تیم‌های پورتو و لایپزیگ با 7 امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند. موناکو که از پنج بازی خود دو امتیاز بیشتر نگرفته، با این باخت حتی بختی برای صعود به لیگ اروپا ندارد. لئوناردو ژاردیم مربی موناکو اشتباهات انفرادی را عامل باخت تیمش و حذف از لیگ قهرمانان دانست.

دو اشتباه ژمرسون، موناکو را در 10 دقیقه اول دو گل عقب انداخت و بعد رادامل فالکائو یک پنالتی داد تا مربی پرتغالی از نداشتن تمرکز گله کند: «تاوان سنگینی برای اشتباهاتمان دادیم. ما به اندازه رقابت در چنین سطحی نبودیم. واقعا مایوس شده ایم، می‌خواستیم این بازی را ببریم و برگردیم. حریف هم خیلی موفق بود، چهار گل روی سه شوت در چارچوب. ما این فصل آماده لیگ قهرمانان نبودیم.»

رالف هاسن هوتل مربی لایپزیگ هم گفت: «می‌توانم بدون اغراق بگویم این بهترین بازی ما در لیگ قهرمانان بود. همانطور که می‌خواستیم شروع کردیم. نتیجه بازی دیگر گروه را می‌دانستیم، اگر بشیکتاش برنده می‌شد برای ما بهتر بود اما روی بازی خودمان تمرکز داشتیم. سرنوشت صعود دست ما نیست اما از این اطمینان داریم که سال 2018 در رقابت‌های اروپایی هستیم، اگر لیگ قهرمانان نشد در لیگ اروپا بازی می‌کنیم. می‌توانم قول بدهم بازی آخرمان را می‌بریم.» لایپزیگ در بازی آخر میزبان بشیکتاش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز