خبرگزاری کار ایران

مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم ۲۰۱۷؛

پایان کار حسینی با تصاحب مدال برنز

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۲۶۵

میرهاشم حسینی تکواندوکار شایسته کشورمان در دیدار رده بندی توانست نماینده کرواسی را شکست دهد

به گزارش ایلنا، نخستین دوره مسابقات "گرند اِسلم" تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر "ووشی" چین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد که به قهرمان مسابقات 70 هزار دلار، نایب قهرمان 20 هزار دلار و نفر سوم 10 هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.

بر همین اساس برای تکمیل سهمیه حضور در اولین دوره مسابقات گرنداِسلم، رقابت‌های انتخابی برای تعیین 3 سهمیه باقی‌مانده (در هر 4 وزن) این رویداد از ساعت 4:30 بامداد امروز (پنجشنبه) به وقت تهران آغاز و به مدت دو روز در سالن «تای هو» شهر "ووشی" چین ادامه خواهد داشت که میرهاشم حسینی توانست در این رقابت‌ها به مدال برنز دست پیدا کرده و سهمیه حضور را به نام خود ثبت نماید.

نماینده وزن دوم المپیکی کشورمان در نخستین دیدار به مصاف تکواندوکاری از کشور میزبان رفت و پیش از پایان زمان قانونی مسابقات و در حالیکه اختلاف امتیاز خود را با حریف به 20 رسانده بود (22 بر 2) توانست راهی مرحله بعد شود. دومین مبارزه او با سروش احمدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن بود که با نتیجه 23 بر 9 به پایان رسید.

میرهاشم در پیکار سوم برابر کیم سئوک از کره‌جنوبی قهرمان آسیا 2016 و قهرمان نوجوانان جهان 2014 قرار گرفت و 33 بر 29 به برتری رسید. او در مرحله نیمه نهایی به مصاف «ابوالفضل یعقوبی» دیگر نماینده کشورمان رفت و با شکست برابر او راهی دیدار رده بندی شد.

تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان در دیدار رده بندی «رازیک دنی» تکواندوکار با سابقه کرواسی را قاطعانه (35 بر 16) شکست داد تا علاوه بر ایستادن بر سکوی سومی این رقابت‌ها، سهمیه حضور در مسابقات گرند اِسلم را بدست آورد.

هدایت تیم اعزامی گروه مردان برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این مسابقات G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز