خبرگزاری کار ایران

بازگشت چشمی به خط هافبک و خطر از دست دادن پیراهن تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۲۳۵

بازیکن استقلال با بازگشت به خط هافبک ممکن است جایگاهش در تیم ملی را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از نکات غافلگیرکننده ترکیب استقلال حضور پادوانی در خط دفاع و بازگشت روزبه چشمی به پست اصلی خود یعنی هافبک دفاعی بود. جالب اینکه هر دو بازیکن و به ویژه چشمی نمایشی خوب ارائه کردند و به احتمال زیاد در بازی‎های بعدی هم، آنها در همین پست‌های تخصصی خود بازی خواهند کرد اما سوال اینجاست که اگر این اتفاق بیفتد، ماجرای بازی کردن چشمی در خط دفاع تیم ملی چه سرانجامی خواهد داشت؟ در بازی تیم ملی ایران مقابل پاناما چشمی زوج پورعلی‌گنجی در خط دفاع بود.

او یک پنالتی سختگیرانه داد و البته یکی دو بار هم دروازه تیم ملی را نجات داد اما به نظر می‌رسید هنوز با استانداردهای لازم در دفاع میانی فاصله دارد.

در بازی بعدی مقابل ونزوئلا جلال حسینی به ترکیب اصلی برگشت و نمایشی بهتر و کامل‌تر را در خط دفاع تیم ملی ارائه داد.

با این حال کی‌روش در نیمه دوم، امید ابراهیمی را به جای او وارد زمین کرد و او را هم در خط دفاع مورد آزمایش قرار داد.

به نظر می‌رسد زوج میانی خط دفاع تیم ملی در جام جهانی را حسینی و پورعلی‌گنجی تشکیل خواهند داد و کی‌روش این روزها به دنبال پیدا کردن یک ذخیره مطمئن برای خط دفاع تیم ملی است.

اما با توجه به اینکه چشمی هم در تیم ملی و هم در بازی شهرآورد پنالتی به حریف داده است، شفر تصمیم گرفت تا پادوانی را جایگزین او کند. چشمی در پست هافبک دفاعی بهتر می‌تواند به تیم خود کمک کند و گواه این ادعا بازی‌های او در این پست است. به نظر می‌رسد در بازی‌های آینده استقلال باز چشمی را در پست تخصصی‌اش ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز