خبرگزاری کار ایران

بهروز سلطانی: بیرانوند از پرسپولیس برود نابود می‌شود/ تماشاگران او را بیرانوند کردند

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۲۰۱

پیشکسوت دروازه‌بانی پرسپولیس نسبت به حواشی گلر این تیم در دیدار روز گذشته واکنش نشان داد.

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص رفتار اخیر بیرانوند در دیدار پرسپولیس - پدیده اظهار داشت: عملکرد فنی بیرانوند در این بازی بد نبود و بازی خوبی داشت. او در چند مسابقه بازی ضعیفی داشت و طبیعی است هوادار اعتراض کند و باید یک مقدار صبوری بیشتری به خرج داد.

وی افزود: بیرانوند در دیدار با الهلال که چهار گل دریافت کردیم اشتباهات بچه‌گانه‌ای داشت و باید قبول کند هر کسی روز خوب و بد دارد. در چنین شرایطی می‌آید مصاحبه می‌کند که می‌خواهم بروم. او جایی برای رفتن ندارد. در ایران گلری نداریم که بتواند در تیم‌های درجه یک اروپایی بازی کند و یا باید نیمکت نشین شود و یا به لیگ‌های درجه 3 برود.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: هر بازیکنی در ایران آرزو دارد در پرسپولیس و تیم ملی باشد. بیرانوند این شرایط را دارد. عضویتش در تیم ملی هم به خاطر پرسپولیس است و اگر از پرسپولیس برود از تیم ملی هم کنار خواهد رفت. ببینید الان تیم خوب پارس جنوبی چقدر خوب بازی می‌کند و صدرنشین لیگ است ولی هیچ کدام از بازیکنانش چهره نیستند. این امکاناتی است که بیرانوند به خاطر پرسپولیس به دست آورده است.

سلطانی در مورد اعتراض تماشاگران به بیرانوند هم عنوان کرد: امثال بیرانوند و طارمی از سوی هواداران به این بازیکنان تبدیل شدند. باشگاه چند وقت یکبار از هواداران پول می‌گیرد و به این بازیکنان می‌دهد. شک نکنید بیرانوند هر جا برود فوتبالش افت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز