خبرگزاری کار ایران

رفتار بیرانوند اصلا خوب نبود / نه مدیرعامل داریم نه هیئت مدیره ؛

سیدجلال: اصلا چیزی به نام باشگاه وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۰۱۴

کاپیتان پرسپولیس از شرایط مدیریتی باشگاه به شدت ناراحت است.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی بعد از تساوی بدون گل پرسپولیس و پدیده مشهد درباره این دیدار گفت: هم ما و هم پدیده بازی خوبی انجام دادیم ولی متاسفانه نتوانستیم 3 امتیاز بازی که خیلی به آن احتیاج داشتیم را کسب کنیم.

او در نمایش ضعیف پرسپولیس هم گفت: شما خودتان می دانید وقتی حریف با تمام قوا دفاع می کند، روزنه ای برای ما نمی ماند. پدیده کار را برای ما سخت کرد و چون جمع بازی می کردند نتوانستیم گلزنی کنیم.

سیدجلال حسینی در مورد برخورد بیرانوند با هواداران پرسپولیس هم می گوید: واقعا نمی دانم چه بگویم. الان باید مدیرعامل باشد و پاسخ بدهد و من نمی دانم چه باید بگویم. بازیکن هم تحت فشار است. من نمی دانم بیرانوند می خواهد سرباز شود یا نه ولی مدیرعامل باید او را صدا بزند و حرف بزند. رفتار بیرانوند اصلا خوب نبود ولی هوادار از اول بازی مدیرعامل را تشویق و بیرانوند را هو می کنند و طبیعی است او هم نمی تواند خودش را کنترل کند هرچند که رفتارش درست نبوده است.

وی افزود: ما اصلا چیزی به نام باشگاه نداریم و کسی پاسخگو نیست. بازیکنان با من صحبت می کنند ولی من حرف هایشان را به چه کسی منتقل کنم؟ هیئت مدیره می نشیند و برای خودشان حرف می زنند ولی ما در سخت ترین شرایط هستیم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد داوری می گوید: در مورد داوری کارشناسان باید صحبت کنند ولی دروازه بان حریف چند بار بیش از 15 ثانیه توپ را در اختیار گرفت.

سیدجلال حسینی در مورد مشکلات مالی پرسپولیس گفت: مشکلات مالی مهم نیست ولی بازیکنان واقعا مشکل دارند و کسی هم نیست که پاسخگو باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز