خبرگزاری کار ایران

کریمویی: عملکرد داور مسابقه خوب نبود/ در مشهد از پدیده و سیاه‌جامگان حمایت نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۰۱۲

مدیرعامل پدیده در مورد شرایط این باشگاه و تساوی مقابل پرسپولیس می‌گوید.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا کریمویی پس از تساوی بدون گل پدیده و پرسپولیس، اظهار داشت: با توجه به بضاعتی که با توجه به تعداد بازیکنان غایب‌مان داشتیم، مجبور بودیم کمی دفاعی‌تر بازی کنیم. این بازی مطلوب باشگاه پدیده نیست و توقع داریم بازی زیباتری از این باشگاه ببینم، اما با توجه به محدودیت‌ها، مصدومیت‌ها و محرومیتی که با آنها مواجه بودیم، به هدف‌مان رسیدیم. براساس برنامه‌ریزی که داشتیم، باید اینجا حداقل نتیجه را می‌گرفتیم و خدا را شکر به آن رسیدیم.

وی درباره عملکرد حسین زرگر (داور دیدار پرسپولیس - پدیده) گفت: فکر می‌کنم داوری هم برای ما و هم برای پرسپولیس مطلوب نبود.

مدیرعامل باشگاه پدیده با اشاره به برنامه‌های این باشگاه برای نیم‌فصل، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی خوبی داشتیم و تقریباً توانستیم برنامه‌های‌مان را به صورت تحت کنترل جلو ببریم. در نیم‌فصل در صورتی که کادر فنی نیاز به بازیکن داشته باشد و بخواهد شرایط بهتری از لحاظ بازیکنی داشته باشد، باشگاه طبیعتاً برنامه‌ریزی می‌کند که بتواند آن چیزی که مدنظر کادر فنی است را فراهم کند.

کریمویی در پاسخ به این سوال که «چند درصد از مطالبات بازیکنان‌تان را به آنها پرداخت کردید؟»، گفت: در این بخش با دو گروه مواجه بودیم؛ بازیکنان قبلی و بازیکنان جدید امسال اولین کاری که انجام دادیم، این بود که تمام مطالبات بازیکنان سال‌های گذشته را کاملاً صفر و تسویه کردیم. از فصل جدید هم به بازیکنانی که قبلا بودند، بین 5 تا 10 درصد پول دادیم. به بازیکنان جدید هم حدود 25 تا 35 درصد پرداختی داشتیم.

وی در واکنش به این مسئله که «به‌نظر می‌رسد در مشهد حمایت کافی از سیاه‌جامگان و پدیده نمی‌شود»، یادآور شد: بله، متاسفانه این بحث را در مشهد عموماً به‌عنوان یک معضل داریم. آن همیت کامل برای کمک و حمایت برای تیمی که در لیگ برتر سرمایه‌گذاری و هزینه می‌کند، نداریم. بخش عمده این مسائل اجتماعی است. توقع‌مان این است که دستگاه‌های ذیربط حمایت کامل را داشته باشند. باید مسئولان به این تیم‌ها کمک کنند که شرایط بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز