خبرگزاری کار ایران

افشاگری‌های جنجالی امیرحسین صادقی/ از بازوبند تا صغرسن در استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۴۱۶

امیرحسین صادقی، کاپیتان سابق استقلال که این روزها با شکایت و حکم کمیته اخلاق با محرومیت 2 هفته‌ای مواجه شده، اینبار در مصاحبه‌ای طوفانی علیه هم‌تیمی و مدیران کنونی استقلال موضع خود را اعلام کرده است.

به گزارش ایلنا، امیرحسین صادقی، مدافع سابق تیم ملی که سابقه دو بار حضور در جام جهانی را در کارنامه دارد نسبت به حواشی اخیر واکنش نشان داد و صحبت‌های تندی را مطرح کرده است.

صادقی که بابت بی‌توجهی مسوولان استقلال نسبت به پرداخت طلب یک میلیارد و پنجاه میلیونی‌اش شاکی است و همچنان روی موضع خود مبنی بر شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا اصرار دارد، در خصوص شکایت مهدی رحمتی که باعث محرومیت 2 هفته‌ای‌اش توسط کمیته اخلاق شده نیز اعتراض دارد.

او مدعی است شرایط این روزهای فوتبال ایران به گونه‌ای شده که کمیته اخلاق به سادگی و سر هر ماجرایی آنها را با محرومیت مواجه می‌کنند: بازیکنان اروپایی هر جرمی مرتکب شوند طبق قانون با آنها برخورد می‌شود. گاسکویین به درگیری پرداخت و زندانی شد و همین مساله در خصوص رونالدو و مسی و فرار مالیاتی آنها هم با حضور در دادگاه انجام شد. اما اینجا هر اتفاقی بیفتد کمیته اخلاق بازیکن را محروم می‌کند. باشگاه چه گناهی مرتکب شده که باید سرمایه خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشته باشد. شرایط طوری شده که من به همسرم می‌گویم در خانه هم دعوا نکنیم یا صدای‌مان بلند نشود که همسایه‌ها با شکایت به کمیته اخلاق باعث محرومیتم می‌شوند.

صادقی ادامه داده است: الان شما سوار تاکسی شوید با تمام احترامی که برای تان قائل شوند بعد می‌گویند 1000 تومان می‌شود. نانوایی هم بروید یک عکس یادگاری می‌گیرند و بعد 1500 تومان پول نان را می‌گیرند و در تمام شغل‌ها همین است اما به فوتبالیست که می‌رسند پولش را که نمی‌دهند هیچی مدیر باشگاه مصاحبه می‌کند آهای هوادار این بازیکن بی غیرت است که می‌خواهد پولش را بگیرد. آقای زمانی من به خاطر پولی که از استقلال نگرفتم یک میلیارد و 250 میلیون به اداره مالیات دادم. آنجا نمی‌گویند فلانی علی دایی است یا امیرحسین صادقی و هرکس دیگر. شما اما این روش مدیریتی را به راه انداختید که فلانی بی غیرت است و پول را نمی‌خواهید بدهید. کاری کردید که 70 هزار نفر بیایند و زیر پست من فحاشی کنند؟ آنها هوادار نیستند. آنهایی که می‌آیند به من فحش ناموس‌ می‌دهند هوادار نیستند و مریض هستند و باید خود را به دکتر نشان دهند.

مدافع و کاپیتان سابق استقلال در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: من امیر حسین صادقی به خاطر علاقه‌ام به این تیم از پیشنهادات میلیاردی‌ام گذشتم. بعد از جام جهانی آلمان از سوییس پیشنهاد داشتم و به اندازه سه فصل استقلال به من پول می‌دادند و اما امیرخان قلعه نویی گفتند ما شرایط خوبی نداریم و نمی‌توانیم بازیکن بگیریم و بمان. بعد از جام جهانی برزیل هم از قطر پیشنهاد 3 و نیم میلیاردی داشتم و آفر آن را هم دارم اما باز هم گفتند تیم مشکل دارد و باید بمانی و قبول کردم.

وی ادامه داد: به من می‌گفتند بی غیرت است و با مصدومیت قراردادش را امضا کرده اما من با 140 بخیه در یک بازی برای تیم بازی کردم. نمی‌توانستم چرخش داشته باشم و با هر دویدن بخیه‌هایم پاره می‌شد اما امیرخان گفتند امیرحسین کسی نیست و تیم تنهاست و بازی کن. بعد از بازی دکتر تیم شاهد است که تمام بانداژم پر از خون شده بود اما بازی کردم. بله این بی غیرتی است.

امیرحسین صادقی که با شکایت مهدی رحمتی اکنون دچار محرومیت شده گفت: من آن حرف‌ها را زدم و روی آن هم هستم. صد بار دیگر هم بشود می‌زنم. جلوی روی خودش هم می‌زنم. البته با او دوست هستم و هیچ مشکلی ندارم و این حرف‌های دل امیرحسین صادقی است و به عنوان بزرگتر به او احترام می‌گذارم. او بزرگتر من است و به شناسنامه‌ی الانش نگاه نکنید و من شناسنامه اصلی و اول او را دیدم و او دو سال از من بزرگتر است!

کاپیتان سابق استقلال با اشاره به مشکلات بازوبند کاپیتانی در این تیم گفت: من عاشق کاپیتانی بودم و از بچگی آن را دوست داشتم. افتخار کردم یک روز بازوبند کاپیتانی استقلال روی دستم بود. اما احترام به بزرگتر همیشه در اولویتم قرار داشت. فرهاد مجیدی وقتی به تیم آمد با اینکه سابقه‌ام از او بیشتر بود خودم بازوبند را روی بازویش بستم. من خودم بازوبند را گفتم به بازوی مهدی رحمتی ببندند چون از من بزرگتر است. من یک کتاب چاپ خواهم کرد و همه چیز را در آن می‌گویم. اکنون 180 دقیقه صوت تا به امروز پر کرده‌ام و تا سه سال دیگر کتابم را در خصوص اتفاقات فوتبال ایران چاپ خواهم کرد.

امیرحسین صادقی در مورد اینکه قرار بود به پرسپولیس بپیوندد گفت: از تیم مقاومت آقای مرفاوی مرا پسندیدند و به من زنگ زدند که کمک مربی‌ام تو را به استقلال می‌آورد. عجیب اینکه کمک او مرا به تمرین پرسپولیس برد و اما در همان 5 دقیقه اول با پسر آقای پنجعلی دعوا کردم و ساکم را برداشتم و فردایش به تمرین استقلال رفتم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز