خبرگزاری کار ایران

کاتالان‌ها دست به کار شدند؛

معرفی آلترناتیو بارسلونا برای کوتینیو

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۲۴۷

نشریه اسپانیایی اسپورت در گزارش اخیرش آورده با این که احساس می‌شود باشگاه لیورپول در زمستان هم حاضر به همکاری با بارسلونا نباشد آنها گزینه‌ی دیگری را به جای فیلیپ کوتینیو در نظر گرفته اند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسپورت، این موضوع برکسی پوشیده نیست که بارسلونا در ماه ژانویه به دنبال جذب بازیکن تهاجمی است. عثمان دمبله در ماه فوریه به شرایط بازی می‌رسد و مربیان معتقدند طی این مدت به بازیکن دیگری نیاز دارند. فیلیپ کوتیینو در حال حاضر به عنوان یک هدف است اما باشگاه بارسلونا گزینه‌ی دیگری را زیر نظر گرفته است.

بازیکنی که در 11 بازی برای لیون 11 گل به ثمر رسانده. بارسلونا این را می‌داند که در زمستان شرایط سختی نسبت به تابستان برای خرید خواهد داشت. بارسلونا برای جذب کوتینیو در ماه آکوست تلاش کرد و لیورپول مخالفت کرد و قابل پیش بینی است که آنها در زمستان هم چنین موضعی داشته باشند.

معرفی آلترناتیو بارسلونا برای کوتینیو

حال باشگاه اسپانیایی گزینه جانشین کوتینو را انتخاب کرده. نبیل فکیر 24 ساله همان گزینه‌ای است که بارسلونا در نظر دارد. بازیکنی که در حمله انفجاری عمل می‌کند، مهارت فوق العاده‌ای در کنترل توپ دارد و همواره در نتیجه گیری دخیل است. بدون شک او بازیکنی خواهد بود که می‌تواند تفاوتی در سبک تهاجمی کاتالان‌ها ایجاد کند. بارسلونا طی مدتی بازی‌های او را زیر نظر گرفته و به بررسی چگونگی پرداخت هزینه آن پرداخته است.

با این حال بارسلونا تنها باشگاه علاقه مند به این ستاره نیست. آرسنال در حال نقشه کشی برای جذب او در زمستان است و رئال مادرید هم فکیر را در نظر گرفته است. با این حال تصمیم باشگاه انگلیسی جدی تر است زیرا آنها در خطر از دست دادن الکسیس سانچز هستند.

جین میشل آولاس، رئیس جمهور لیون، مذاکره کننده سرسختی است اما بارسلونا سابقه همکاری با او را داشته و انها اومتیتی را از لیون به خدمت گرفته بودند. به هر حال فکیر گزینه مناسبی برای بارسلونا است و اینکه آنها حداقل 50 میلیون یورو برای جذب این بازیکن هزینه خواهند کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز