خبرگزاری کار ایران

مسابقات گرندپری جودو - هلند

مولایی به یک چهارم نهایی راه یافت

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۲۱۶

سعید مولایی نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جودو با مرحله یک چهارم نهایی راه یافت و فتحی پور از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش ایلنا، آخرین مرحله رقابت‌های جودو گرند پری در سال 2017 در شرایطی از روز گذشته (جمعه) آغاز شده و تا 28 آبان ماه به میزبانی کشور هلند پیگیری خواهد شد که فردا شنبه 27 آبان ماه و در دومین روز این مسابقات مهدی فتحی پور و سعید ملایی نمایندگان کشورمان هستند که به روی تاتامی می‌روند.

در جدول 29 نفره وزن  73- کیلوگرم مهدی فتحی پور ابتدا به مصاف جودوکاری از کشور میزبان رفت و با شکست نخستین حریف خود به مرحله بعدی راه یافت. فتحی پور در دومین مبارزه خود مقابل نماینده مغولستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.  

اما در وزن ۸۱- کیلوگرم سعید مولایی پس از استراحت در دور نخست مقابل "ژائو مارتینو" از پرتغال  به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. حریف مولایی در این مرحله ماتیاس کاس ازبلاروس است.

روزگذشته (جمعه) در نخستین روز این رقابت‌ها، محمدرشنونژاد در وزن ۶۰- کیلوگرم و قاسم نوری زاده در وزن ۶۶- کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

فردا در آخرین روز رقابت‌های گرندپری هلند، رامین صفویه در وزن ۱۰۰- و جواد محجوب در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم آخرین نمایندگان ایران هستند که به مصاف حریفانشان می روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز