خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال؛

چهارمین برد متوالی پیکانی ها/ شمس با شکست سایپا سگفتی ساز شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۴۳۴

تیم والیبال پیکان تهران در نخستن مسابقه هفته هفتم لیگ برتر با شکست سارویه ساری به چهارمین برد متوالی خود دست یافت.

به گزارش ایلنا، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر سال 96 جام شهید «محسن حججی» امروز (چهارشنبه) با شش دیدار پیگیری می شود.

در نخستین دیدار این هفته و از ساعت 15 و 30 دقیقه تیم پیکان در خانه والیبال تهران میزبان سارویه ساری بود که در این دیدار  پیکان سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 22 به پیروزی رسید.

در دومین مسابقه این هفته لیگ برتر و در سالن فدراسیون والیبال، شمس میزبان سایپا تهران بود که شاگردان محمد وکیلی با شکست سه بر صفر نارنجی پوشان سایپا شگفتی ساز بودند.تیم سایپا که از سرمربی خارجی در لیگ برتر امسال بهره می برد، در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 20 و 25 بر 22 مغلوب شمس شد تا سایپا در هفته هفتم چهارمین شکست خود را تجربه کند.

تیم شمس با این برد، 9 امتیازی از سه پیروزی شد و حداقل صعود دو پله ای در جدول این رقابت ها تجربه کرد.

تیم شهرداری تبریز در سومین مسابقه این هفته در سالن شهید اقدمی تبریز میزبان خاتم اردکان بود و با نتیجه سه بر یک به هفتمین پیروزی متوالی خود دست یافت.تبریزی ها در ست نخست 25 بر 20 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 15 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا شاگردان عادل بناکار در هفتمین گام لیگ برتر نیز تیم فاتح میدان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز