خبرگزاری کار ایران

موتور گلزنی سوارس خیال روشن شدن ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۹۶۸

مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا از روزهای اوجش فاصله زیادی دارد.

به گزارش ایلنا، مسابقه بارسلونا در خانه المپیاکوس که با تساوی بدون گل تمام شد، یک بازی دیگر به شمار بازی‌هایی که لوییس سوارس در این فصل نمی‌تواند برای آبی‌و‌اناری‌ها گلزنی کند افزود تا ضعیف‌ترین شروع او از تابستان سال 2014 که راهی نوکمپ شد، رقم بخورد.

مهاجم اروگوئه‌ای آبی‌و‌اناری‌ها از ابتدای فصل 18-2017 تنها سه گل زده است و دفاع بسته المپیاکوس هم به او برای پایان دادن به قحطی گلش در لیگ قهرمانان کمک چندانی نکرد. هیچ یک از گل‌هایی که سوارس در این فصل زده در لیگ قهرمانان نبوده است و ناکامی او برای گلزنی در بازی‌های اروپایی این فصل کاتالان‌ها در یونان هم ادامه پیدا کرد.

سوارس در بازی مقابل المپیاکوس در کنار مسی در سیستم 2-4-4 بارسلونا قرار گرفت، سیستمی که تعداد دفعات استفاده از آن توسط ارنستو والورده دارد افزایش پیدا می‌کند. او اما یک بار دیگر نتوانست از فرصت‌هایی که سر راهش قرار گرفت استفاده کند و به این ترتیب نتوانست از تساوی تیمش جلوگیری کند.

بارسلونا در یونان هفت موقعیت گل داشت که 4 تای آن سهم مهاجم اروگوئه‌ای‌اش بود. او سه بار توپ را به سمت دروازه حریف شلیک کرد که به مقصد نرسید.

حداقل دو تا از موقعیت‌هایی که سوارس به دست آورد، موقعیت‌هایی بودند که او در حالت عادی به آسانی تبدیل به گل می‌کند و در یک موقعیت دیگر او به جای آنکه خودش پیش برود و گلزنی کند ترجیح داد توپ را به لیونل مسی پاس بدهد که این نشانه‌ای از افت اعتماد به نفسش در مقطع کنونی بود و اینکه بارسایی‌ها باید نگران تداوم این وضعیت باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز