خبرگزاری کار ایران

با بهترین رتبه فصل را به پایان می‌رسانیم

میری: بازیکنان خونه به خونه از جان و دل برای نکونام مایه می‌گذارند

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۶۰۲

هافبک خونه به خونه بابل امیدوار است آنها با هدایت سرمربی جوان بهترین رتبه را در پایان فصل کسب کنند.

محمد میری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره پیروزی خونه به خونه برابر سیاه جامگان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: با شرایطی که داریم برابر تیم لیگ برتر همدل شدیم و بازی خوبی انجام دادیم. خداراشکر که در خانه برنده شدیم و به مرحله بعدی صعود کردیم. در طول بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی بازی به پنالتی کشید.

وی ادامه داد: از اهمیت این بازی برای سیاه جامگان اطلاع داشتیم و با تاکتیک‌های آقای نکونام از زمین برنده خارج شدیم. این امید را داشتیم که به مرحله بعدی صعود کنیم و این اتفاق هم افتاد.

میری درباره روند خوب خونه به خونه و چند هفته شکست ناپذیری عنوان کرد: تمامی این‌ها با تمرینات سرمربی‌مان پیش می‌رود  و روز به روز بهتر می‌شویم. همه بازیکنان در یک سطح هستند و برای همین رقابت خیلی نزدیک است. همین انگیزه باعث شده که شرایط رو به رشدی داشته باشیم.

هافبک خونه به خونه درباره ارتباط بازیکنان با جواد نکونام، اظهار داشت: رفاقت ایشان با بازیکنان به نوعی بوده که همه از جان و دل برای خونه به خونه مایه می‌گذارند. اینطور نیست که یک بازیکن چند هفته نیمکت نشین باشد و فرصت بازی به همه می‌رسد. 

محمد میری درباره رویارویی با گل گهر سیرجان در هفته یازدهم لیگ دسته اول عنوان کرد: آنها تیم خوبی هستند و خلاف نتایی که کسب کردند ما بازی سختی برابر گل گهر داریم. روحیه خاصی برای بازی برابر گل گهر داریم و امیدواریم فصل را با بهترین رتبه به پایان برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز