خبرگزاری کار ایران

سید صالحی در گفت و گو با ایلنا:

یاغی دهه هشتاد: نه پرسپولیس، نه استقلال؛ سرخابی هستم/ دربی یک-یک می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۱۱۴

مهاجم اسبق استقلال و پرسپولیس درباره دربی 85 صحبت کرد.

سید مهدی سید صالحی در گفت و گو با ایلنا، درباره دربی 85 گفت: بازی حساسی در پیش است. شهرآورد پایتخت همواره حساس و جذاب بوده است و هواداران خیلی دوست دارند تا تیم محبوبشان حتی اگر در مسابقات نتیجه نگیرد؛ این دیدار خاص را ببرد.

وی در ادامه افزود: وضعیت دو تیم در جدول رده بندی اصلا نمی تواند ملاک خوبی برای تشخیص تیم پیروز میدان باشد. هر تیمی که باتجربه تر کار کند و از موقعیت هایی که نصیبش می شود بهتر استفاده کند برنده خواهد شد. امیدوارم بازی بازی جذاب و پرگلی باشد و دو طرف اخلاق را رعایت کنند. 

وی افزود:  به نظرم تمام دربی‌ها حال و هوای خودش را دارد به هر حال زمانی که من در استقلال و پرسپولیس حضور داشتم دربی‌های زیادی را تجربه کردم و حتی به پیروزی هم رسیدم، واقعاً پیروزی در دربی حس و حال خوبی دارد. مطمئناً امسال با توجه به شرایط متفاوت هر دو تیم انتظار می‌رود که بازی‌ خوبی را به نمایش بگذارند مطمئناً حملاتی بر روی دروازه‌ها به وجود می‌آید اما به نظر من بازی با حساب یک بر یک مساوی خواهد شد. احتمال می‌دهم چون دو تیم از شکست بترسند محتاطانه بازی کنند.

مهاجم اسبق تیمهای پرسپولیس و استقلال در پاسخ به این سوال که استقلالی است یا پرسپولیسی گفت: ۵ یا ۶ دربی بازی کردم و می توانم به جرئت بگویم که من تنها فوتبالیست سرخابی هستم. هم استقلال و هوادارانش را دوست دارم و هم پرسپولیسی ها را. در هر دو تیم دوران خوبی داشتم. 

سید صالحی در پایان گفت: درگذشت اسطوره پرسپولیس ابراهیم آشتیانی را به تمام هواداران پرسپولیس و خانواده بزرگ این تیم تسلیت بگویم،همچنین برای اردلان آشتیانی که همبازی من در سپاهان بود آرزوی صبر می‌کنم و امیدوارم روح آقای آشتیانی شاد باشد چرا که واقعاً یک اسطوره با اخلاق، تحصیلکرده و بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز