خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی، ایرانی خواهد بود

داوری: دکتر نوبخت دستور اختصاص ۱۳ میلیارد برای تکمیل آکادمی بوکس داد

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۶۷۶

سرپرست فدراسیون بوکس گفت: با مساعدت و محبت های دکتر نوبخت مبلغ ۱۳ میلیارد در اختیار فدراسیون قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا،  افشین داوری، سرپرست فدراسیون بوکس گفت: با مساعدت و محبت های دکتر نوبخت مبلغ ۱۳ میلیارد در اختیار فدراسیون قرار خواهد گرفت تا کار تکمیل و تجهیز آکادمی بوکس بعد از سال ها مجددا از سر گرفته شود.

وی افزود: در جلسه ای که اخیرا با دکتر نوبخت داشتم، ایشان دستور دادند ۱۳ میلیارد اعتبار برای تکمیل و تجهیز آکادمی بوکس، اختصاص یابد که این حرکت وی، باعث شور و شعف فراوان در خانواده بوکس کشور شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام دکتر نوبخت، ادامه داد: با اختصاص این مبلغ، پس از ۱۱ سال مجددا شاهد آغاز احداث، تکمیل و تجهیز آکادمی بوکس خواهیم بود که در زمینه برگزاری اردوها و سایر برنامه های فدراسیون، به خودکفایی اقتصادی خواهیم رسید.

سرپرست فدراسیون بوکس در ادامه، درباره وضعیت فعلی این فدراسیون اظهار داشت: خدا را شکر فدراسیون در آرامش به کار خود ادامه می دهد. کار ثبت نام از کاندیداها انجام شده و پایان هفته نیز مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی، به میزبانی شهرستان سنندج برگزار خواهد شد.

داوری در پایان، به وضعیت مربیان تیم ملی نیز اشاره کرد و گفت: پس از پایان قرارداد مربیان خارجی، آنها به کشورشان باز می گردند. گزینه اصلی ما، مربیان ایرانی هستند. چرا که از سطح فنی بالایی برخوردارند و در مسابقات مختلف بین المللی و برون مرزی، نشان داده اند چیزی کمتر از مربیان خارجی ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز