خبرگزاری کار ایران

قوچان‌نژاد: طبق برنامه پیش نرفتیم / پایین‌تر از سطح خودمان بازی کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۹۵۶

ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین پدر واکنش به شکست تحقیرآمیز خانگی تیمش برابر ویتسه گفت: شکست هرگز سرگرمی نیست.

به گزارش ایلنا، تیم هیرنوین که رضا قوچان نژاد را در اختیار دارد شب گذشته در هفته نهم لیگ هلند شکست سنگینی را متحمل شد.

قوچان‌نژاد که 90 دقیقه در خط حمله تیم هیرنوین حضور داشت در این رابطه به شبکه فاکس‌ اسپورت هلند گفت: این شکست بسیار سنگین بود و هرگز سرگرمی نیست. روز بد ما بود و احساس بسیار تلخی دارم، البته در نیمه‌اول خیلی خوب بودیم اما در نیمه‌دوم پایین‌تر از سطح خودمان بازی کردیم.

مهاجم ایرانی تیم هیرنوین ادامه داد: در نیمه‌ دوم با امید وارد شدیم اما اتفاق دیگری رخ داد. همواره سعی در تسلط بر بازی داریم و می‌دانستیم تیم ویتسه 2 شکست سنگین داشته است. می‌خواستیم آنها را تحت فشار قرار دهیم اما این برنامه به هم ریخت و پیش نرفت.

گوچی درباره اختلاف تعداد گل‌هایش در فصل جاری با فصل گذشته اردویژه هلند هم اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر نگران بازی هستم و اگر سطح موردنظرمان را نشان دهیم سپس شانس‌های گلزنی هم ایجاد خواهند شد. ما باید به آغاز کار برگردیم و نباید هم برای خودمان فشاری ایجاد کنیم. من بازیکن تنیس نیستم و وابسته به تیم هستم. اگر تیم خوب کار کند من هم می‌توانم از طرف خودم به خوبی کمک کنم.

وی در خاتمه با اعتماد به نفس گفت: ما به خوبی می‌توانیم خودمان را بالا بکشیم و خوشبختانه چهارشنبه دوباره بازی داریم. اطمینان دارم همه چیر خوب خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز