خبرگزاری کار ایران

مشکل این روزهای سپاهان نه مهاجم است نه مدافع؛

جای خالی الماس شیشه‌ای در تیم کرانچار

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۵۶۳

نبود یک هافبک بازیساز در میانه میدان برای سپاهان دردسرساز شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در فصل جاری با هدایت کرانچار ضعیف‌ترین نتایج سال‌های اخیر خودش را کسب کرده است این شرایط با توجه به مهره‌های مطرحی که این تیم در اختیار دارد و فعالیت گسترده در نقل و انتقالات برخلاف پیش‌بینی‌های ابتدای فصل بوده است.

سرمربی کروات در اوایل فصل و در توجیه نتایج ضعیف تیمش، مشکلات ساختار و نفرات خط دفاعی را مطرح کرده بود و حالا پس از گذشت 10 هفته از لیگ برتر از نبود مهاجم تمام کننده در تیمش صحبت می‌کند، ولی نگاهی به دیدارهای سپاهان در فصل جاری نشان می‌دهد ضعف اصلی زردپوشان در جایی دیگر است.

سپاهان که از دوره نخست لیگ برتر محرم نویدکیا، هافبک خلاق خود را در اختیار داشته است، تا فصل گذشته که در دیدار با ذوب‌آهن از میادین خداحافظی کرد، از این بازیکن به عنوان یکی از کلیدی‌ترین مهره‌هایش سود می‌برد و تاثیر حضورش در زمین در مقاطعی که او مصدوم بود و پس از مدتی به ترکیب باز می‌گشت، در نتایج تیم به طور واضح مشخص بود.

سپاهان فصل گذشته وقتی نویدکیا را از دست داد، به سرعت به فکر جذب جانشین برای او افتاد و در نیم فصل سرور جپاروف، هافبک کهنه‌کار ازبکستانی را به خدمت گرفت که این بازیکن تا حدودی بار خط هافبک سپاهان را به دوش کشید و توانست با بازی‌های خوبش در تیم اصفهانی تبدیل به مهره تاثیر گذاری شود.

با پایان یافتن فصل شانزدهم، سپاهان سعی در حفظ سرور جپاروف داشت ولی استقلال به واسطه قرارداد با این بازیکن راضی به جدایی او نشد و کرانچار به ناچار سراغ سایر گزینه‌ها رفت و در نهایت رافائل کریولارو، هافبک برزیلی را به خدمت گرفت، بازیکنی که اصلاً در حد و اندازه این پست در سپاهان ظاهر نشد و در دو دیدار اخیر تیمش هم فرصتی برای بازی پیدا نکرده است.

نگاهی به گل‌های زده شده سپاهان در فصل جاری که اکثر آنها روی ضربات ایستگاهی و ارسال از جناحین بوده است، برای مثال 4 گل اخیر سپاهان (2 گل برابر پرسپولیس و 2 گل برابر سیاه‌جامگان) به این شکل بوده است و شاگردان کرانچار روی بازی‌سازی از میانه میدان تا اینجای لیگ موفق به گلزنی نشده‌اند.

نبود یک هافبک طراح در میانه میدان که بتواند با خلاقیت خود گره از کار سپاهان باز کند، به تیم کرانچار لطمه‌ای جبران ناپذیر زده است و به نظر می‌رسد اگر سرمربی کروات تا نیم فصل در این تیم ماندنی شود، باید به دنبال جذب یک مهره کارآمد در این پست باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز