خبرگزاری کار ایران

ناراحتی نفتی های طلائیه از اشتباهات داوری

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۰۶۳

سرپرست تیم نفت طلائیه تهران از اشتباهات داوری علیه این تیم گلایه مند است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت طلائیه تهران،حمید منوچهری سرپرست این تیم پس از بازی مقابل استقلال خوزستان و کسب سه امتیاز این دیدار گفت:خداروشکر که توانستیم با همت بازیکنان و درایت کادر فنی سه امتیاز لازم را از آن خود کنیم تا تیممان از لحاظ روحی آماده بازی حساس مقابل قهرمان لیگ برتر ایران در جام حذفی باشد.

وی در خصوص بازی امروز و اخراج نصرتی از زمین مسابقه افزود:با اشتباه داوری این بازیکن اخراج شد چرا که داور مسابقه به راحتی آب خوردن کارت نشان می داد محمد نصرتی هم بازیکن بی تجربه ای نیست او سابقه حضور در جام جهانی را دارد و یک بازیکن کاملا بی حاشیه و پر تجربیه ای است اما داور مسابقه با نشان دادن کارت زرد دوم که بی مورد هم بود نصرتی را در بازی حساس ما مقابل استقلال محروم کرد.

سرپرست تیم نفت طلائیه تهران با بیان اینکه چرا این همه اشتباهات داوری بر علیه تیم ما  اتفاق می افتد و  این اشتباهات داوری برایش کمی مشکوک است  خاطر نشان کرد: ما در حال حاضر در شرایطی هستیم که با یک اشتباه داوری تیممان به بحران میرود،تیمی که با هزینه های شخصی در حال اداره شدن است و این اشتباهات داوری باعث دلسردی مالکان باشگاه های خصوصی می شود.

منوچهری همچنین تصریح کرد:در بازی مقابل صنعت نفت آبادان داور به اشتباهی گل دقیقه سیزده ما را  مردود اعلام کرد و اگر این اشتباه را انجام نمی داد ما میتوانستیم حتی گل های بعدی را هم بزنیم و سه امتیاز را از آبادان به تهران بیاوریم که متاسفانه با اشتباهات ئاوری بازی را واگذار کردیم.

سرپرست تیم نفت طلائیه تهران در پایان خاطر نشان شد:امیدواریم کمیته داوران و مسئولین فدراسیون راه حلی بیاندیشند تا داوران اینگونه به راحتی نتیجه بازی را عوض نکنند و باعث دلسردی آدم هایی که عاشق فوتبال هستند و می خواهد سرمایه گذاری کنند نشوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز