خبرگزاری کار ایران

برانکو – دیاز؛ دوئل چهارم/ پروفسور به دنبال اولین برد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۶۷۹

برانکو ایوانکوویچ تا به اینجا 5 جام در کشورهای مختلف به عنوان مربی کسب کرده و در طرف مقابل رامون دیاز صاحب سه عنوان شده است.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و الهلال عربستان امشب از ساعت 19:30 دقیقه در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. دیداری که مشخص کننده یک پای فینال رقابت های سال 2017 خواهد بود.

رامون دیاز 58 ساله و آرژانتینی باید بارد دیگر رو در روی برانکوی کروات و 63 ساله قرار بگیرد.

برانکو ایوانکوویچ تا به اینجا 5 جام در کشورهای مختلف به عنوان مربی کسب کرده و در طرف مقابل رامون دیاز صاحب سه عنوان شده است. برانکو در لیگ های چین، ایران و کرواسی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده و در طرف مقابل دیاز در عربستان و آرژانتین این عناوین را به دست آورده است.

رامون دیاز در 42 تجربه سرمربی گری در الهلال از سال گذشته تا به اینجا 32 برد، 8 تساوی و تنها دو باخت داشته است. میانگین امتیاز گیری او 48/2 بوده است.

در طرف مقابل برانکو ایوانکوویچ 917 روز است که هدایت سرخپوشان را به عهده گرفته و ماحصل آن 92 بازی بوده است. او در این تعداد بازی 51 برد، 23 مساوی و 18 باخت کسب کرده است. میانگین امتیاز گیری او در تیم سرخپوش تهرانی 91/1 بوده است.

سیستم مورد علاقه دیاز 1-2-3-4 است و برانکو معمولا با آرایش 2-4-4 به میدان می رود.

الهلال با رامون دیاز در این فصل هنوز شکستی را تجربه نکرده است.

این دو سرمربی تاکنون سه بار با یکدیگر رو در رو شده اند که حاصل آن دو تساوی و یک برد برای سرمربی آرژانتینی بوده است. برانکو هنوز موفق به شکست تیم دیاز نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز