خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌ای که قابل جمع کردن نبود؛ تراکتورسازان به دنبال خبرچین داخل تیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۵۸۲

عوامل تراکتورسازی به دنبال شخصی هستند که درگیری داخل رختکن را رسانه‌ای کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خبر درگیری فیزیکی میان دو بازیکن تراکتورسازی در رختکن محل تمرین و مضروب شدن مدافع جوان تراکتورسازی با ضرب چاقو در دو روز اخیر سرو صدای زیادی در رسانه‌ها به پا کرده است و سرخپوشان با حاشیه جدیدی روبرو شده‌اند.

گرچه مسئولان باشگاه این مورد را تکذیب کرده و جراحت دست عارف آغاسی را یک حادثه ایجاد شده از یک شوخی عنوان کردند ولی این موضوع اثری در لطیف جو منفی ایجاد شده علیه این تیم نداشت و موضوع به حدی بیخ پیدا کرد که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال وارد شده و حکم محرومیت موقت تا رسیدگی کامل به موضوع داده است.

این موضوع مسئولان باشگاه تراکتورسازی را نسبت به حاشیه‌های ایجاد شده نگران کرده است و اگر تراکتورسازی در این شرایط بحرانی نتواند از مهدی کیانی و عارف آغاسی، دو بازیکن کلیدی خود در دیدارهای آتی استفاده کند با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

از همین رو عوامل تیم به فکر این افتادند که رسانه‌ای کردن این خبر درون تیمی کار چه‌کسی بوده است و به دنبال شناسایی شخصی که اخبار تیم را به بیرون انتقال می‌دهد هستند تا در صورت مشخص شدن این موضوع با فردی که مرتکب این کار شده برخورد کنند.

درگیری میان بازیکنان یک تیم در فوتبال ایران کم سابقه نبوده ولی با مدیریت عوامل تیم از رسانه‌ای شدن موضوع جلوگیری شده تا تیم درگیر حاشیه نشود ولی تراکتورسازان در این مورد نتوانستند موضوع را پیش از انتشار مخفی نگه دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز