خبرگزاری کار ایران

در انتظار تقابلی جذاب در استادیوم آزادی

لوییز فیگو،تولدو، زانتی و ستاره‌های اینتر در راه تهران

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۳۷۱

دیدار دو تیم منتخب ستارگان ایران و اینترمیلان ایتالیا روز دوازدهم آبان ماه به انجام می رسد.

به گزارش ایلنا، برگزاری دیداردوستانه و خیریه منتخب ستارگان ایران و اینترمیلان ایتالیا که پیشتر 28 مهرماه اعلام شده بود، به روز جمعه دوازدهم آبان ماه سال جاری موکول شد.

مجید بهره مند مدیر روابط عمومی باشگاه هنرمندان ایران گفت :طبق توافقات صورت گرفته بیژن ذوالفقار نسب و حسین فرکی بطور مشترک به عنوان مربی روی نیمکت تیم ایران خواهند نشست و بزودی پس از بررسی های لازم اسامی نفرات منتخب و لیست نهایی خود را برای رویارویی با شاگردان والتر زنگا سرمربی تیم ستارگان اینتر میلان اعلام خواهند کرد.

گفتنی است ، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بین باشگاه هنرمندان ایران و تیم فوتبال ستارگان اینترمیلان ایتالیا قراردادی بین طرفین به امضاء رسیده و این مسابقه در حمایت از بیماران خاص برگزار خواهد شد.

ستاره‌های تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا با نام Inter For Ever چند روز پیش در کشور یونان در یک مسابقه خیرخواهانه حضور پیدا کرده بودند.این تیم متشکل از بازیکنان بزرگ دهه ۹۰ فوتبال ایتالیا شامل لوییز فیگو، خاویرزانتی،جیان لوکا پالیوکا، فرانسچکو تولدو، جوزپه برگومی، محمد کالون، ایوان زامورانو،کریستین چیوو، کولونه‌زه، مارکو ماتراتزی، اولیر داکور، دیوید سوادو، ریکاردو فری و ...قرار است برای برگزاری این مسابقه بزرگ به تهران بیایند.

لازم به ذکر است مذاکرات برای دعوت از بازیکنان دیگر در حال انجام است چرا که اکثر آنها در کشورهای خودشان حضور دارند. خاطر نشان می‌شود این مسابقه دوستانه روز جمعه 12 آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز